Begin weinig kwaaltjes? Kletsen?¿

Volgens mij zit ik tussen de 7 à 8 weken als ik de afspraak bij de vk heb. Er was eigenlijk alleen gevraagd wanneer ik de eerste dag van m'n laatste menstruatie had en dat was 21 dec. Vanaf daar hebben ze gerekend geloof ik. Mijn menstruatie duurt normaal 30/31 dagen maar ik denk dat al dat soort dingen dan tijdens de eerste afspraak worden besproken?
 
Hoi Iedereen ! 
Wij verwachten ook ons eerste kindje! Ik zou rond 06/10 uitgerekend zijn, dus nu ongeveer 5 weken. Vind het het ook allemaal spannend en ben me deze dagen ook heel bewust van mijn lichaam en gaan mijn gedachten ook zowat alle kanten uit :)
Heb op deze moment vooral last van gevoeligere borsten en zijn ook wat zwaarder geworden. Verder ook soms wat steekjes in mijn onderbuik (geven me soms wat rust en soms wat onzekerheid), wel echt sneller moe dan normaal en soms ook wat misselijk, maar dat vooral wanneer ik even niet meer gegeten. 
Wij hebben 24/02 een eerste afspraak, dan zou ik net 8 weken zijn. Lange weken tot dan, vind het heel moeilijk om het los te laten!
 
Gefeliciteerd Fieke! Ja wachten duurt dan lang he... Herkenbaar, dat je je overal heel bewust van bent. Hier hetzelfde, haha.
 
Nou ik heb 22 februari een afspraak staan spannend nog 18 dagen te gaan! Ik heb vandaag een beetje last van een borrelend gevoel links onder in m'n buik! En nog opgeblazen. Gelukkig geen misselijkheid, dat zou het anders wel verraden aan mijn familie. Ik ben er wel bewust van wat ik eet, probeer veel groente te eten en veel te drinken ?
 
Oeh aftellen! Ja dat is wel het voordeel van geen/weinig kwaaltjes, dan kun je het beter geheim houden als je het nog niet wil vertellen.
Top, gezond eten en drinken! Ik probeer er ook zoveel mogelijk op te letten, vooral voor groente en fruit.
 
Ja! Is het bij jullie een verrassing?

Bij mij een ongelukje en alleen staand(voor mij zeker welkom voor de verwekker niet).. ik durf het niet zo goed te vertellen aan mijn ouders en zus..
 
Wat vervelend dat je er alleen voor staat. Je hebt ook geen relatie of had? Ben je zelf blij met het kindje wat komt of vind je het wel eng spannend dit allemaal alleen te moeten doen? Ik zelf 15 februari afspraak voor denk dan 6w 4 d te zijn(vroege echo) ben zo onzeker maar bii me zoontje ook weinig kwaaltjes beetje zoals nu weinig eetlust gevoelige tepels eten opboeren en moe zijn. Denk dat het wrl goed zit. Maar vind zo spannend ben soms beetje bang voor de ellende die ik helaas vaak gehad heb
 
Terug
Bovenaan