Begin weinig kwaaltjes? Kletsen?¿

Hier een verrassing van bijna 5 weken. Het enige kwaaltje wat ik heb is zeurderige buikpijn, alsof ik elk moment ongesteld moet worden.
 
Niet gepland zeker welkom had altijd al een kinderwens maar niet op deze manier natuurlijk. We hadden net besloten niet verder te gaan daten (kleine3maandgedate). Hij zegt daarom ook dat ik het weg moet laten halen, heb gezegd dat ik niet wist wat ik wou, maar uiteraard ga ik wel voor deze baby. Ik hoop daarom ook dat het goed komt Desnoods voed ik het alleen op ik heb hele lieve ouders en zus en broer.. maar wel lastig alleen hij en ik weten het en ik weet niet zo goed hoe ik het moet gaan vertellen aan of mijn moeder of mijn zus.. Ben ook wel bang dat ik het vertel dat het mis gaat.. wat zou jij doen?
 
Als het kindje welkom is zou ik het vertellen. Dan sta je er niet zo alleen voor. En stel dat het mis gaat (wat we niet hopen), dan kunnen ze je ook steunen!

(Ondertussen weet niemand het hier nog.. dus misschien moet ik mn eigen advies opvolgen, haha)
 
Haha, nou ik zal deze week er maar even de tijd voor nemen? het is ook nog zo spannend.. voel me ook behoorlijk gespannen m'n buik is enorm.. hoop dat het nog wat afzakt pas geen enkele broek meer met knoop dicht
 
Hier 6 weken zwanger en na een beetje moeheid weinig klachten nu. Soms eind van de middag beetje misselijk. Hoop dat het zo blijft!
 
[quote quote=10528896]Ja! Is het bij jullie een verrassing?

Bij mij een ongelukje en alleen staand(voor mij zeker welkom voor de verwekker niet).. ik durf het niet zo goed te vertellen aan mijn ouders en zus..[/quote]Ik zou het in die situatie inderdaad ook vertellen aan een paar mensen die dicht bij je staan. Wat hier al gezegd wordt, dan sta je er niet zo alleen voor en heb je steun aan hen.

Bij ons trouwens bewust geprobeerd, met ovulatietesten.
 
Nou ik heb het verteld aan mijn zus.. wat een opluchting.. ze zegt wat er ook gebeurd het komt allemaal wel goed.. nog 14 dagen wachten tot de echo. Dan ben ik 7w+3d. Denken jullie dat ik een eerdere echo mag maken? Mijn echo staat gepland op 22feb
 
Terug
Bovenaan