Beginnen de buikjes al te groeien aug mama s?

ik ben inmiddels 14 weken en krijg mijn broeken al niet meer met 8 weken dicht. ben dan ook zwanger van de 2de. bij mijn dochtertje had ik het pas nu. maar nu heb ik al een echt buikje.

groetjes mariska 7 augustus uitgerekend van de 2de.

Hoi meiden,

Ik ben nu 15wk2dg en draag al sinds week 11 positiebroeken, nu is dat ook niet zo gek want volgens de VK stond mijn baarmoeder met 12 wkn op de hoogte van gemiddeld 18wk. Schijnt wel vaker voor te komen bij een 2e.

Groetjes Ties

Ik ben op dit moment 12 weken ver en inderdaad de broeken beginnen erg krapjes te worden. Dit is mijn tweede zwangerschap.
groetjes,
Celeste uitgerekend op 23 aug, 2e kindje, 35 jaar

Ik loop ook al sinds 11 weken in positiekleding, de randen van mn gewone broeken gingen al aardig knellen. Gelukkig kan ik eea lenen van vriendinnen die pas bevallen zijn en heb ik nog wat kleding van de 1e 2 zwangerschappen. Vooral 's avonds heb ik al een behoorlijke buik, maar dat komt vast niet alleen door groei van mn baarmoeder...

gr Karin (13 weken + 4 dagen)

Hoi allemaal,

Ik noem mezelf "pupke" ben 30 jaar en voor de 4e keer zwanger helaas nog geen kindjes thuis.
Maar nu gaat het goed.
Ben 12 weken en 4 dagen mijn datum is veranderd naar 20 augustus!
Zou iemand dit voor mij asjeblieft willen veranderen ben niet zo handig!
Mijn broeken passen al 6 weken nietr meer!
Mijn darmen zaten al gelijk voor in de buik hi,hi.

Liefs Pupke

Ik ben nu zaterdag 15 weken onderweg en de meeste broek zitten toch echt niet lekker meer....ik heb afgelopen zondag de eerste positie broeken gekocht.
groeten, Mareij uitgerekend op 07 aug, 1e kindje, 24 jaar.

Hoi Meiden,

ik ben in verwachting van mijn tweede en van mijn uniform draag ik al vanaf 6 weken de positiebroek en thuis pas ik helemaal niets meer, alleen nog de shirtjes, dus rond de 9 weken ben ik begonnen met m'n positiebroeken.

Ik groei als een gek, een collega van mij vroeg vandaag hoever ik was....4 maanden toch zegt ze?

Ik ben maandag pas 12 weken zwanger en krijg volgende week pas mijn echo...ben benieuwd of het er niet twee zijn of dat mijn baarmoeder gewoon al wat groter is! Want het is heel duidelijk te zien bij me!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan