Beginnen de buikjes al te groeien aug mama s?

Hi MamaFem,

Leuk inderdaad dat jij ook op 11 augustus uitgerekend bent. En ik zag dat dit ook jouw eerste is. Het is echt spannend allemaal.
Gelukkig mag ik tot nu toe echt niet klagen, want ik ben helemaal niet misselijk geweest. We wat vermoeider dan anders, maar dat lijkt ook al minder te worden.

Groetjes,

Hey Essie,

Nou dan doe je het beter dan ik.. ik werk, ale het goed gaat, 3 ochtenden in de week (boventallig) Ik ben zo beroerd en moe...:S.. Maar het gaat de goede kant op, gelukkig;).

Vandaag toch maar ff wat zw.broeken gepast.. Zit wel echt een stuk beter.. Ga van het weekend 1 of 2 aanschaffen..
Groetjes

ben nu 13 weken zwanger en mijn buikje begon snel te groeien. dis ook me 2de dus me lichaam is wel al wat gewend maar toch. veel zagen daardoor ook dat ik zwanger was ookal onkende ik het in het begin heel erg omdat ik het toen ook nog niet zelf niet wist. maar ben snel met zwangerschapsbroeken begonnen. maar je kan nu echt zien dat ik zwanger ben!!

hallo, ik heb nog 1 broek die ik aankan, als ik maar niet teveel hoef te zitten haha, krijg er ook pijn in me buik van.. dus ga zaterdag maar eens op pad voor zw broeken... had het bij me eerste ook al vroeg dus niet zo vreemd, ben nu 14 weken..

Heb sinds deze week officieel mijn zwangerschapskleding weer opgezocht. Daarvoor paste ik nog wel in een te grote broek, maar die paste nu ook niet meer dicht. Het is voor mij nummer 3 dus vond t toch al knap van mezelf dat ik het nog zo lang heb uitgehouden. Ik heb nu ook veel minder last van een pijnlijke buik dan bij die andere 2. Naast m'n bloedverlies heb ik dus weinig kwaaltjes, maar dit is wel de engste, hoewel ik dat bij mn vorige zwangerschap ook had.
Ben trouwens op 07/08/2010 uitgerekend van nr. 3

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan