Beginnen de buikjes al te groeien aug mama s?

Hier ook al een week of 2 a 3 positie kleding. Ben zwanger van nummer drie en het is echt al een buikje. Het scheelt dat ik nog wat had van de vorige zwangerschappen dus ik kon het zo uit de kast trekken.

hier ook al vanaf week 10 positiekleding aan. T zit dan echt heerlijk!!
Hier ook niet mijn eerste zwangerschap, dus dat scheelt. Bij mijn zoontje ging ik rond de 16e week kijken voor positiekleding. Nu ben ik 16wk en loop ik dr al even in...

veel plezier alvast met het dragen van positiekleding, tis toch ook super om al een beetje met onze buiken te pronken!!

Gr. Saskia.

Oh wat fijn dat ik niet de enige vreselijk uitgedijde muts ben hihi!
Ik ga gelijk op met jou Sas (whats in a name ;-))
Ook de tweede en met de eerste kocht ik ook met 16 weken pas de eerste broek en nu loop ik er ook al een aantal weken in!
Scheelt ook wel dat ik nog een aantal vakantiekilootjes teveel had voor ik zwanger werd, dus die zaten zowieso al niet zo ruim meer ahum...
Als je dan positiekleding in de kast hebt liggen is de keuze snel gemaakt!
Vind wel dat als je het dan aantrekt het ook gelijk óverduidelijk is! Volgens mij lijk je nog zwanger in zo'n broek als je niet eens zwanger bent hihi!

Nu met ruim 15 weken vind ik het ook wel leuk om te gaan pronken, in het begin vond ik het wel héél erg hard gaan. En om met een 11 weken buik te gaan pronken ging me nog een beetje te ver..

Mijn VK zei trouwens nog wel dat het in het begin heel hard gaat bij een tweede en dat dat op een gegeven moment weer stagneert. Dus mocht iemand zich nog ongerust maken, kun je misschien weer opgelucht ademhalen hihi!

Groetjes Saskia

hoi aanstaande mama's,

Wij hebben vorige week dinsdag te horen gekregen dat ik al 11 weken en 2 dagen zwanger ben dus een augustus kindje,29 augustus om precies te zijn.
Zal me even kort voorstellen.
Ik wordt volgende week 36 en we hebben een zoontje van bijna 10 maanden.

Ook mijn buikje is opgezet maar zelf denk ik dat het mijn darmen zijn.

Het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen.

Groetjes,
Naval

Ook ben inmiddels 12 weken, maar kreeg ook mijn broeken met 8 weken al niet meer dicht. Draag sindsdien positiebroeken en rokken. En dat terwijl dit mijn 1e zwangerschap is.
Ook mijn bh's passen niet meer, heb al een maat groter dan ik had. Dat moet nog wat worden.

groetjes Sylvia

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben uitgerekend op 11 augustus. Morgen alweer 15 weken zwanger! Mijn buik begint al wel te groeien, maar het duurt denk ik nog een paar weekjes voordat ik aan de positiekleding moet.

Groetjes Essie

Hallo alle moeders in spé,

ik ben nieuw op dit forum. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben inmiddels 12 weken en 4 dagen; mijn uitgerekende datum is 26 augustus. Ikzelf ben (nog net.. binnenkort jarig he) 29.
Ik heb nog net 2 spijkerbroeken en 1 nette broek die ik aankan, de rest zit wat aan de strakke kant.

Groetjes

Terug
Bovenaan