Begint het bij jullie ook al wat zwaarder te worden?

klaag klaag. Ik heb juist weer dat het qua bekken wat beter gaat met me. Rond de 25 weken ging het echt slecht. Nu ben ik 31 weken, en het gaat wel aardig. Tja, je slaapt niet meer ononderbroken, al dat wcgaan en draaien in bed...
Ik slaap met een kussen tussen mijn benen, op mijn zij, en een kussen onder mijn buik. Heerlijk ligt dat. Verder last van kuitkrampen (aaaaaaaaaah) en brandend maagzuur, en een drukke baby die gaat gymnastieken als ik lig....
Ik werk 2 maart voor het laatst. Omdat ik voor de klas sta, valt er nog een week tussenuit. Dus deze week nog, en na de voorjaarsvakantie nog. Aftellen dus!

hoi dat werkgevers 10 % minder loon geven kan echt niet hoor... je werkgever moet bij uwv doorgeven dat je ziek ben vanwege zwangerschap en die moeten als je steeds thuis ben volledig loon betalen aan werkgever. ik loop zelf al vanaf week 15 thuis... heb al die weken overgegeven en niet zomaar btje maar hele dagen hele teiltjes vol. mag vanaf dat moment al niet meer werken. bij week 24 ging t week goed.. overgeven over.. en vanaf week 25 heb ik iedere x voorweeen. ben nu 31wkn + 4dgn.. slapen gaat redelijk wel vreselijk veel plassen heb ook al 2x een kuur gehad voor blaasontsteking. k wordt echt iedere nacht om dezelfde tijden wakker. rond 12 uur dan rond half 2 dan rond 4 uur en dan als mn man eruit gaat om half 6. wie weet wordt dat wel op begin de tijden voor defles dat mn lijf me alvast laat wennnen. meestal na half uur weer kunnen slapen. heb ook laatste weke necht last van nesteldrang.. alleen probleem door die voorweeen mag ik zelf niks doen.......erg fijn niet dus want ken t haast niet aanzien als er maar een haartje of iets lig en dat met een puppy in huis:) en manlief is liever van t uitstellen zeg maar:) moeder en zus komen 1x in de week alles schoonmaken dat is wel erg fijn..
enveloppen voor kaartjes zijn geschreven.. ga vd week mn tas voor z huis langzaam aan inpakken.. door zeker 1x in week voorweeen en hele dage harde buiken ben ik toch bang dat eerder komt als de uitgerekende 14 april....

Terug
Bovenaan