Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

hoi allemaal !

wie is er nog meer per 1 okt gestopt ?!

Na de mooiste reis van ons leven gaan we nu voor een kindje we zijn 23 en 25 jaar. 1 oktober voor het eerst de pil niet genomen. 3 okt ben ik ongesteld geworden en zit nu op dag 25 zonder eisprong helaas.

hopelijk zijn er meer die rond de zelfde tijd zijn gestopt zodat we onze ervaringen kunnen delen!

groetjes
 
Hoi  hoi
<p style="text-align: left;">niemand reageert! Wil best gezellig met je meeschrijven.  Zit wel in een iets andere situatie maar wie weet .. spannend jullie eerste kindje,  helemaal leuk. Test je met een ovu test? Of doe je temperaturen.. ik ben 34 en al meer dan een jaar aan het proberen voor de tweede. Over 2 weekjes eerste afspraak ziekenhuis..</p>
 
Hoi Marlies !

Gezellig toch?! De tweede zal net zo spannend zijn denk ik!

Ik test met alles wat kan haha, ik hou m'n temperatuur bij en doe ovulatie testen.

Dan is het voor jou misschien wel fijn dat je naar het ziekenhuis kan na een jaar:( maar je hebt in ieder geval bewijs dat het kan!

Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus dus die is nog helemaal ontregeld helaas, nog geen ei sprong gehad of niet opgemerkt.. Dus nog maar even afwachten.



Groetjes !
 
Hoi Meiden,

Mijn man hadden er ook voor gekozen om voor een derde te gaan. 27 september voor het laatst ongesteld geworden. Tijdens die week besloten om er voor te gaan. En vandaag al een positieve test waaaa....

Kan het niet geloven.

Ik heb er bewust voor gekozen om niet te testen met temperaturen en ovulatie testen. Gewoon om de dag klussen dan doe je het altijd een keer tijdens je vruchtbare dagen. Ik denk altijd hoe meer je er mee bezig bent hoe gekker je jezelf maakt.

Zijn maar weinig mensen gelijk zwanger. Je lichaam heeft de tijd nodig om zonder anticonceptie verder te gaan... Dat kost vaak wel een paar maanden voordat het op de rit is.

Succes dame's

 
Hi! Jaaaa helemaal als je jong bent, lekker even verstand op nul en gaan. Dat heb ik het afgelopen jaar ook gedaan. Geen testjes en zo.. maar dat komt wel omdat ik mn eisprong duidelijk voel. @ linn heel spannend, misschien wel spannender nog.  Mijn eerste kindje is uit een Andere relatie dus het is dan maar afwachten of het weer zo makkelijk lukt. Mijn dochtertje is verstandelijk en lichamelijk gehandicapt dus ik vond het doodeng de keuze te maken er weer voor te gaan. Kan niks kwaad om in ieder geval uit te zoeken of we vruchtbaar zijn en dan zien we wel of het lukt. Helaas vandaag ongesteld geworden
 
Terug
Bovenaan