Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hoi Marlies2401,

De eerste voor ons inderdaad. Best spannend allemaal, maar ook erg leuk. Probeer er relaxt mee om te gaan, maar das soms toch best lastig haha.

Bij een tweede lijkt het me net zo spannend! Las je verhaal, heftig hoor. Snap dat de keuze voor een tweede dan best spannend kan zijn. Hopen dat het bij jullie ook snel raak is. :)
 
Wat gezellig dat er meer mee gaan praten! welkom.

Normaal heb ik een temperatuur van 36.2 vandaag was die ineens 36.5 denken jullie dat dat iets betekend? heb nog steeds geen eisprong gehad en zit nu op dag 29, heel vervelend. hopelijk komt die snel want ik word hier wel zenuwachtig van.
 
Jaaa de mensen die er heel relaxt mee om gaan die vind ik super knap, of het nu je eerste is of je derde.. wat dan ook , of je net begint of langer bezig bent je wilt het graag.. ik vind dat ook lastig hoor. Ben me nu aan het verdiepen in de acupunctuur..

@linn dat temperaturen snap ik persoonlijk niet? Ik heb me er ook niet in verdiept hoor.. maar stijging kan duiden op een komende eisprong toch?

ja je eigen cyclus zal wel helemaal op gang moeten komen.

ik dacht een redelijk stabiele cyclus te hebben.. krijg ik mn eisprong ineens een week later, dus ook week later ong. Zit nu op 33 dagen.. gelukkig voel ik mn eisprong anders dacht ik dat t raak was geweest haha
 
Ik wil er ook echt niet mee bezig zijn. Maar ik werk thuis dus ik heb heel de dag die laptop voor m'n neus en dan ga ik automatisch vanalles opzoeken.

Slikte je de pil ook wel eens door Marlies ?

 
Oke dat zal dan wel weer anders zijn.
<p style="text-align: center;">Ik slikte hem wel regelmatig 3 maanden en dan een stop week.</p>
<p style="text-align: center;">Komt vast wel weer goed :) we zijn nog jong maar willen het zo graag.</p>
 
Ik ben ook niet bekend met temperaturen, geen idee of het wat betekent?

Ik heb zelf het idee dat ik nog veel hormonen in mijn lijf heb die er uit moeten. Ben ruim twaalf jaar aan de pil geweest en ook ik slikte hem wel eens door. Geen idee of dat kwaad kan trouwens, lijkt me niet..? Gok dat t nog wel even duurt voordat mijn cyclus goed op gang komt. Probeer om er tot mijn eerste menstruatie niet te veel op te letten of ik 'overtijd' ben of niet, want vermoed dat ik niet direct een regelmatige cyclus heb. Wel lastig dat ik zo lang aan de pil ben geweest dat ik eigenlijk niet goed weet hoe het ervoor was..
 
@ annenas het moet geen kwaad kunnen om hem door te slikken. ik ben zelf 8 jaar aan de pil geweest. merk niet echt een verschil aan mn lichaam. ik hoor vaak dat mensen dat zeggen.

of je overtijd bent moet je idd niet op letten. pas als die echt regelmatig is, anders ben je alleen maar teleurgesteld.

ik weet ook niet meer hoe mijn cyclus voor de pil was..

net had ik de ovulatie test die ik vanmorgen heb gedaan nog eens bekeken en daar staan nu wel 2 strepen op. ik weet niet of dat betrouwbaar is na 2 uur maar anders ben ik wel blij !
 
Terug
Bovenaan