Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hallo,

Ik schrijf ook mee! ben helaas vandaag ook ongesteld geworden.. maar goed was ook pas de tweede maand na verwijderen spiraaltje en de eerste poging dat we rond de vruchtbare dagen konden klussen. Toch hoop je dan stiekem dat het de eerste keer meteen raak is..
 
Wat fijn dat het gelijk raak was renske ! Ik test nu deze maand heel goed omdat ik echt geen idee heb wanneer mijn eisprong kan komen. ik slikte de pil nog wel eens door, ik denk dat dat ook niet echt slim was maarja dat kan ik niet meer terug draaien.
@anky Jammer he! je hebt in het begin echt de hoop dat het stiekem lukt.

wat slikken jullie allemaal ? ik slik nu de zwanger worden pillen van de etos, met foliumzuur.
 
Ik slik de gewone foliumzuur van etos en 2 keer per week die jij slikt Linn.

ik word nogal naar van teveel vitaminen ofzo.

@anky jaaa stiekem hoop je dat , bij mij was het wel meteen raak een jaar geleden dat liep helaas af in een vroege miskraam, nu duurt het . Ook ongesteld geworden vandaag.

hoe oud ben je? Ook voor de eerste?
 
Ik ben 28 en mijn man 30 en we zijn idd voor de eerste bezig, super spannend. Dan hebben we wellicht rond dezelfde tijd de eisprong Marlies!

ik slik elke dag multivitamine van gravitamon.

Ik heb de eerste maand een cyclus van 30 dagen gehad en deze keer maar 26 dagen dus ik ga de ovulatietesten maar wel weer gebruiken want ik voel mn eisprong niet echt.
 
Mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerstje kindje. Wij zijn wel al iets langer bezig, 5 maandjes ongeveer. Erg spannend allemaal. Kon je het maar via Wehkamp bestellen, heb je het de volgende dag al in huis ha ha ;-)
 
Ja Anky inderdaad we zullen ergens rond dezelfde dag zitten, leuk!

ben benieuwd..

heel spannend de eerste leuk hoor.



hoi Alicia leuk dat je mee kletst! En superspannend

zo kon dat maar he! Dat zou een heleboel gedoe schelen haha
 
Hoi!

Ik ben sinds half oktober gestopt met de pil. Lijkt me leuk om hier af en toe mee te lezen en te schrijven!

Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 30. Beiden een vaste baan en een fijn huis samen, dus nu hopen dat het lukt om dat geluk uit te breiden met een kleintje! :)
 
Hoi Annenas!

Ook een eerste super spannend! Ik ben een van de weinigen die voor de tweede gaat maar net Zo spannend hoor..

mijn eerste is al 8 dus ben alles alweer vergeten haha

hopen dat het snel lukt voor jullie
 
Terug
Bovenaan