Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dag dames,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. En grappig om te zien dat we nu een jaar verder zijn.

Hier gaat alles goed. Onze dochter is inmiddels 1 maand alweer! Guusje is met 37 weken geboren. De bevalling was kort maar krachtig. Ik ben ingeleid ivm hoge bloeddruk.

Succes met de laatste loodjes Jomie. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat.

Groetjes Marjolijn
 
Hoi Marjolijn,
Wat leuk om te horen dat jullie een dochtertje hebben! En wat een leuke naam zeg!!! Gefeliciteerd. Hier ook leuk nieuws, ik ben afgelopen zondagnacht bevallen van een prachtig zoontje, genaamd Aiden Joan (tweede naam is vernoemd naar mijn vader). Het was een zeer snelle en heftige bevalling, ik had namelijk een weeën storm en na 2 uur was meneer er al. Ik was zondag precies 38 weken, dus gewoon lekker binnen het 'normale' kader en tevens was het onze trouwdag. Dus lekker speciaal allemaal.
Het gaat allemaal goed hier, maar het is wel allemaal wennen en bijkomen. Dat zullen jullie wel kunnen beamen ;)
Liefs Jomie 
 
Hallo. 
Ik schrijf ook graag mee!
Ik ben nieuw op de forum. Wij zijn sinds 28 september gestopt met de pil. 27 september de laatste genomen en 29 september mijn ontrekkingsbloeding gehad. Wij gaan nu voor ons eerste kindje. Wat is dit een onzekere periode zeg, je hebt zoveel vragen op het begin. Ik heb daarom ook veel gelezen op internet. Ik ben overigens 22 jaar. 
Wat fijn Linn93 om te lezen dat ik niet als enige ben begonnen met ovulatie testen. Ik had vanaf zondag cyclus dag 10 het idee dat mijn eisprong eraan zou komen (redelijk vroeg in de cyclus dus). Ik had zoiets van dat kan niet omdat dit nog maar de eerste maand is. Ik besloot dus toch ovulatie testen te kopen zodat ik het kon controleren deze heb ik vanaf dinsdag gebruik cyclusdag 12. Ik had toen duidelijk een 2de streep die nagenoeg even donker was. Ik dacht dus dezelfde dag nog eens te testen omdat je vaak leest dat je je piek soms kan missen. helaas was de streep een paar uur later een stuk lichter en ook de volgende dag was de streep bijna weg. Ik denk dus dat ik hem net gemist heb. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad maar ik heb hem duidelijk gevoeld, buikpijn en flink wat rekbaar slijm. 
Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen. 
groetjes. 
 
Gefeliciteerd Jomie en Marjolijn!
Ik was gewoon alweer vergeten dat ik hier een bericht had geplaatst! Haha
hoe gaat het nu met jullie kleintjes?
Bij mij was het ook hoge bloeddruk Marjolijn, maar helaas ging dat gauw over in ernstige zwangerschapsvergiftiging waardoor ik middenin de nacht met spoed naar de ok werd gereden. Ik lag toen al een aantal dagen op de high care. Maar wat een lief ventje hebben we ervoor terug gekregen en wat kun je veel van zo’n kleintje houden!
Vorig jaar gingen wij met kerst aan onze ouders vertellen dat we zwanger waren, gek idee dat het nu alweer kerst is. Wat gaat de tijd toch snel.
 
Terug
Bovenaan