Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ah Gerda, toch wel jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden. Ik heb alleen wel het idee dat je er positief in staat, knap van je!

Svlok, ik ben ook heel benieuwd hoe het met acupunctuur gaat bij je. Het zou ook fijn zijn als de medicatie nu aan slaat. Heb je verder nog ander nieuws, ook wat betreft je vruchtbaarheid en dergelijke? En hoe sta je er nu in, nu je weet dat maar één eierstok eigenlijk echt doet wat ie moet doen? Dat had ik ook ergens voorbij zien komen namelijk, lijkt me heftig nieuws om te krijgen!

Marlies, ik heb besloten om nog even thuis te blijven. Sinds zaterdag ben ik weer regelmatiger aan het overgeven, dus ik heb een diëtiste ingeschakeld om te kijken of zij mij kan helpen om weer wat aan te komen OF in ieder geval wel voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen zolang ik minder kan eten. Het blijkt alleen voor één van mijn werkdagen erg lastig te zijn om vervanging te vinden, en alhoewel dat het probleem is van mijn werkgevers vind ik het toch vervelend voor mijn cliënten. Ook omdat een aantal wel verwacht hadden dat ik rond deze of volgende week weer aan de slag zou kunnen. Gisteren bij de verloskundige echter ook de bevestiging gekregen dat ik hier echt niks aan kan doen en mezelf echt goed de tijd moet geven om weer op krachten te komen. Ik ben ondertussen bijna 5,5 kg kwijt en ik ben al zo'n klein frutje.

Maar heel fijn dat het met jou een stuk beter gaat en dat je kunt gaan genieten! Wordt ook wel tijd, zo bijna halverwege, hè! ;) Ik ben heel erg blij voor je en ik hoop dat die stijgende lijn doorzet!
 
He wat jammer Gerda dat je toch ongesteld bent geworden, maar vol moed weer de nieuwe ronde in!

Op het moment dat ik het hoorde van mijn een werkende eierstok schrok ik wel heel erg, maar mijn enig werkende eierstok neemt het goed over. Ik word gewoon elke week ongesteld en heb een redelijk regelmatige cyclus. Verder qua medicatie lijkt het allemaal beter aan te slaan, dit weekend had ik echt een heftige menstruatie, nog nooit eerder gehad. 23 mei hebben wij een afspraak bij de gynaecoloog en die zien we het wel weer verder.

Vanavond ben ik voor het eerst naar een acupuncturist geweest, vond het erg apart, kan het niet echt omschrijven. Kreeg op verschillende plekken naaldjes op mijn hoofd, mijn voorhoofd, 3 punten op mijn buik en twee punten op mijn rechtervoet. Na afloop kreeg ik pleisters met kleine naaldjes erin en deze moeten mijn eisprong stimuleren, dus ben erg benieuwd.

Jeetje wat heftig dat je niets binnenhoudt, hopelijk kan je hulp krijgen om weer wat aan te sterken.
 
Gerda wat jammer, wel super goed van je dat je zo positief blijft! Dat helpt!!

jomie jeetje wat naar. Heel goed naar je lichaam luisteren en daar past je werk nu echt niet bij. Hoe vervelend het ook is zet dat maar van je af het is nog vervelender als jij straks zo ziek blijft. Je moet eerst op krachten gaan komen en zorgen dat je genoeg kan binnenhouden! Rust is nu eenmaal de best werkende in deze, ik weet er alles van. Ja ben blij dat ik me beter voel. Ben sinds een paar dagen met mn medicijnen gestopt en merk meteen weer verschil.. heb weer nieuwe besteld en ga de pilletjes weer nemen , geen zin in hele dag belabberd meer voelen. Hopelijk kan je diëtiste je een beetje goede adviesen geven...

daar waar jij afvalt jomie kom ik aan als een malle.. heel naar ik eet helemaal niet meer dan ik deed! Ik haat het haha want ik ben ook een klein mensje haha

svlok ja aparte ervaring wel he? Ik vond dat ook.. ik hoop voor je dat het gaat helpen.. heb je goed gevoel bij je acupuncturist?
 
Het is zeker een aardig vrouw en merkte dat ik gemakkelijk met haar kon praten en geen naar gevoel ervan kreeg toen ze de naalden in t stak. Ben erg benieuwd of het helpt, maar niet geschoten is altijd mis.
 
Zo hier allemaal ziek geweest van

de week.. weer gereinigd van binnen



hoe ik zo positief ben is  dat ik vaak voor en na delen bedenk.

Kijk als ik deze maand zwanger zou mogen worden dan heb ik verlof met kerst en oud en nieuw dus hoef ik niet te werken.. maar andere kant kan ik niet met wintersport!!

Haha doen jullie dit ook wel?
 
Terug
Bovenaan