Ah Gerda, toch wel jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden. Ik heb alleen wel het idee dat je er positief in staat, knap van je!
Svlok, ik ben ook heel benieuwd hoe het met acupunctuur gaat bij je. Het zou ook fijn zijn als de medicatie nu aan slaat. Heb je verder nog ander nieuws, ook wat betreft je vruchtbaarheid en dergelijke? En hoe sta je er nu in, nu je weet dat maar één eierstok eigenlijk echt doet wat ie moet doen? Dat had ik ook ergens voorbij zien komen namelijk, lijkt me heftig nieuws om te krijgen!
Marlies, ik heb besloten om nog even thuis te blijven. Sinds zaterdag ben ik weer regelmatiger aan het overgeven, dus ik heb een diëtiste ingeschakeld om te kijken of zij mij kan helpen om weer wat aan te komen OF in ieder geval wel voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen zolang ik minder kan eten. Het blijkt alleen voor één van mijn werkdagen erg lastig te zijn om vervanging te vinden, en alhoewel dat het probleem is van mijn werkgevers vind ik het toch vervelend voor mijn cliënten. Ook omdat een aantal wel verwacht hadden dat ik rond deze of volgende week weer aan de slag zou kunnen. Gisteren bij de verloskundige echter ook de bevestiging gekregen dat ik hier echt niks aan kan doen en mezelf echt goed de tijd moet geven om weer op krachten te komen. Ik ben ondertussen bijna 5,5 kg kwijt en ik ben al zo'n klein frutje.
Maar heel fijn dat het met jou een stuk beter gaat en dat je kunt gaan genieten! Wordt ook wel tijd, zo bijna halverwege, hè! 😉 Ik ben heel erg blij voor je en ik hoop dat die stijgende lijn doorzet!