ben 7 weken en voel de baby al

Nou als Angelique dit in haar functie zou zeggen tegen een patient, nee dat  zou niet kunnen. Maar ze is nu niet aan het werk, maar Angelique als mede-zwangere????
Dan mag je toch gewoon je mening geven..
Maar goed....
Chariska wil je anders met mij op de   markt staan???? Hier kan geld mee verdient worden.....GRAPJE...

Ik ben al 9 keer zwanger geweest. En op zijn vroegst voelde ik het pas met 16 weken hoor. En zoals iedereen hier al zegt. Het is echt onmogelijk. Ik ben nu 8wk en 2 dagen en bij mij rommelt het ook in mijn buik. Tuurlijk het lijkt wel wat op schopjes, maar het is echt onmogelijk hoor. Het zijn gewoon je darmen. Die zijn door de zwangerschap wat overstuur. Dat is heel erg normaal.
En jammer dat je de anderen niet geloofd. Ik neem aan dat we er voor elkaar zijn. En als je een vraag steld kan je antwoord verwachten.

In ieder geval wens ik je veel sterkte toe in de zwangerschap.

En gefeliciteerd!!!!

Elina

Als je al 35 jaar vk bent, kan je niet ook zwanger zijn (reken maar uit). Ik vind het ook raar als je als VK hier zulk vreemd commentaar geeft, en zeker met zulke spelfouten erin! Maar ja, op het net kan iedereen zeggen wat hij of zij wil toch?

Hoi nou nee ik twijfelde al of Angelique had geschreven, ben 35 jaar en
zwanger of ben 35 weken zwanger of ben 35 jaar vk....en nee dan kan je
niet meer zwanger zijn...hahahah

Maar goed dat was niet de issue toch????

Schrijf even onder een andere naam, van mijn vriend, maar ik benhet taske.

hoi meiden,

Eventjes een kleine reactie, Angelique zal zoiets echt niet snel zeggen hoor, ze zat vanmiddag met mij mee te lezen op het forum en maakte zich boos, ook vanwege de reacties die er al staan. Ze is inmiddels 35 jaar verloskundige en weet dus echt wel waar ze het over heeft. Zal haar reactie echt niet goed praten hoor, hij is idd vrij heftig. Maargoed ik heb er niet om gevraagd dat zij er zo'n reactie op zou zetten.

groetjes

juliet

Ik vind eigenlijk dat iedereen zijn mening mag uiten hier. Dus Angelique mag dat ook. Ook al is ze verloskundige dan betekent dat nog niet dat je geen mening mag hebben. Ok hij was een beetje recht door zee, maar als ze zo op haar werk zou zijn zou het anders zijn dan hier. Als een ander het zo zou neer zetten terwijl die geen verloskundige is dan namen we het ook niet zo zwaar op denk ik.

Liefs Elina

Terug
Bovenaan