ben 7 weken en voel de baby al

Wat een drukte. Met 7 weken is er echt niks te voelen, maar gelukkig voor mij met 12 weken wel. Ik heb een hoog liggende baarmoeder en mijn VK bevestigde dat met de echo. Ik kon met 7 weken wel mijn baarmoeder voelen. Dat kon ik altijd al, maar bewegingen van binnen uit is niet eerder dan met 10 weken waar te nemen, mits je zeer gevoelig bent en een hoog liggende baarmoeder hebt.

Succes allemaal.

sjonge sjonge zeg,met jou kan je geen gesprek aan gaan.

blijf gewoon lekker eigenwijs en bij je standpunt.
wij zijn vast te dom en begrijpen er niets van.

einde discussie.

veel suc6 in iedergeval.

bij een eerste zwangerschap is het ook haast onmogelijk dat je al de embryo kunt voelen. meestal rond de 15wk voor het eerst en dat is nog vroeg. bij een tweede en volgend kan het al iets eerder 12wk.
maar je zult merken dat als je wat verder heen bent en voor het eerst een plopje voelt dan weet je dit is het.

maar alles is mogenlijk................

Ik ben nogal geschrokken van de belachelijke manier waarop mensen hier reageren. Of het nu een serieuze vraag is of niet, ik hoop dat sommige mensen in het dagelijkse leven wat terughoudender zijn, want ik schrik hier gewoon van.

Wat betreft de bewegingen, vanaf de 12e week maakt de embryo bewuste 'kindbewegingen' je zou het dan dus kunnen voelen. Maar veel ander onderzoek laat zien dat het soms wel eerder kan, dus wie weet..

Terug
Bovenaan