Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee ik denk het niet, maar wilde daar alleen mee aangeven dat als zij het denkt te voelen, wat maakt het dan uit? Ik zal er eens literatuur op na slaan, ik ben pedagoge, dus misschien een leuk topic voor een onderzoek
een tijdje terug zijn er wat topics verwijderd van een dame die nogal vervelend bezig was. Dit berichtje is echt niet serieus bedoeld, maar om reacties uit te lokken. En dat is haar mooi weer gelukt.
Chariska..als je het nu al voelt bewegen hoop ik niet dat het zo doorgroeit voor je...Dan komt het er lopend uit straks!
Enne..beetje jammer dat deze discussies pas gevoerd worden als wij al bevallen zijn! Is er eindelijk iets te beleven op het forum...moet ik al bijna werken.
hahahahahahahaha lache met jou wat een grap zeg, 7 weken en dan je kindje al voelen, laat je eens nakijken zeg dit kan echt niet. Maarja ik ben dan ook nog maar slecht 35 verloskundige.
hahahahahahahaha lache met jou wat een grap zeg, 7 weken en dan je kindje al voelen, laat je eens nakijken zeg dit kan echt niet. Maarja ik ben dan ook nog maar slecht 35 jaar verloskundige.
het kan zeker het kindje niet zijn.
dat is nog zo klein dat je het echt niet aan de buikwand voelt bewegen.
de echte bewegingen voel je pas tussen de 16 en 20 weken.
chariska meid t kan echt niet dat je je baby al voelt..
en juultje voor iemand zoals jij mag je niet zon ontzettend dom commentaar geven je bent toch verloskundige?????
nooit geweten dat hun zoiets tegen mensen zeggen maar goed ieder t zijne he.
groetjes bianca
4wk zwanger