ben benieuwd naar de lengte en gewichten

ja precies dat doe ik nu dus ook ik heb zijn eerste passende setje van feetje in gelijst zooo mooi en de rest wat een beetje unisex is gaat naar een vriendin die nu zwanger is na een ivf behandeling (net als ik bij Timo) van een tweeling kheb natuurlijk niet alles dubbel das jammer ....maar tkomt wel goed terecht zo ......en tsja je kan niet alles bewaren he zo zitten wij ook midden in een verhuizing dus alles wat weg kan gaat hier ook weg maar het voelt niet lekker als ik kleertjes weg doe net of ik nog niet klaar ben met 2 snap je ...al is het wel ingewikkeld Timo is van een andere vader dan Renzo al ervaart timo dat niet zo maar tblijft moeillijk of ik er nu 2 of 3 wil ikbedoel   blijft het dan bij 3 whahhahaa Marco ziet me aan komen

Wij zijn nog niet eens klaar. We willen nog wel een tweede, maar Mattijs wil dan de kleertjes opnieuw kopen. Deze waren van Laura! Ach, ik vind het wel schattig. Eerst maar een huis en dan zien we wel verder. Hier aan boord gaat het niet meer.

Tot morgen. Over een uur of 6 komt Laura weer, hihi

Sophie woog 2 juli 6610gram en was 65 cm. Toen was ze 18 weken. Zat net iets boven de middenlijn, prima dus.
Ze draagt maat 62-68. Sta bijna iedere dag in haar kast te kijken of ze dat leuke pakje al niet aan kan, hahaha. Heb nog zoveel kleding die echt nog te groot is maar waarvan ik zo benieuwd ben hoe het haar zal staan. Mijn tante zei toen Sophie net 10 weken was, jij kijkt haar groot. Vond dat een rare opmerking, was juist zo blij en trots op mijn baby. Nu snap ik het wel en inderdaad, ik kijkt haar groot. Vind het leuk dat ze gaat draaien, kletsen, aan mijn haren trekken, lachen om gekke liedjes. Verheug me op de tijd dat ze gaat leren kruipen....kortom, verheug me op de toekomst.
Kus van Anne

Femke was bij d'r geboorte 44 cm en 2310 gram. Nu is ze ruim 4 maanden en weegt ze 5070 gram en is ze 59 cm.
Ze groeit heel goed, maar als ik jullie kindjes zie dan blijft ze een ieniemienie.

Gr linda

Jennnifer woog bij de geboorte (17 april) 2750 gram en 48 cm. Nu, 12 weken en 2 dagen, weegt ze 4640 gram en is ze 57 cm!
De lengte gaat harde dan het gewicht. (Lengte van papa, bijna 2 meter!, gewicht van mama, hihi)

Terug
Bovenaan