ben benieuwd naar de lengte en gewichten

Hallo

Levi woog met zijn geboorte 3955 gram en was 52 cm. Nu is hij net 3 maanden en weegt hij 7420 gram en is 65 cm lang.  Mijn kleine beertje (haha)

Groetjes  Anne
trotse mama van Levi (9april 2007)  

hoi hoi

Ra'Shae woog bij haar geboorte op 11 maart 4115 gr en was 49 cm en de laatste keer bij het cb woog ze met 16 weken 6250 gr en was ze 63 cm.
de volgende keer bij het cb is met 21 weken ik ben benieuwd

groetjes Fasily

Hoi

Jordy woog met zijn geoorte iets meer dan 3kg...en was 50 centimeter lang
Nu met vijf maanden is hij net iets meer dan 8 kg en is ongeveer 68 cm lang

flinke beer he...

groetjes Diana

Ben vanmorgen met Renzo weer naar consultatiebureau geweest en meneertje weegt nu (half jaartje oud nu) 7940 gram en is 64 cm ......hij volgt het groeischema prima zegt ze ....maar moest er wel even achter aan zeggen dat hij wel erg klein was voor zn gewicht ....dus heel tactisch gezegt hij is te dik??? whhhahhahah kmoest er wel om lachuh .....verders was alles ok

groetjes mamavanTimo en Renzo

Hoi hoi!

Ik vond mijn mannetje helemaal niet zo zwaar, maar als ik het hier lees is hij reusachtig, haha!!

Op 10 febrauri kwam hij ter wereld met een lengte van 53 cm en 3535gram. Een lange,dunne baby volgens de arts. Had ook echt stokjes van benen!
Gisteren (dus 5 maanden en 2 dagen oud) was hij 66,5cm lang en woog hij 8235gram. En dat was mooi gemiddeld werd er gezegd. Dat geloven we dan maar!

Wendy

Terug
Bovenaan