ben benieuwd naar de lengte en gewichten

Hoi hoi,

Emma was bij de geboorte 2615 gram en 49 cm. Nu ruim 4 maanden later weegt ze 5650 gram en 60,7 cm. Ook een ieniemienie meisje dus net als Femke van Linda. Grappig want volgens mij zijn ze ook op dezelfde dag geboren.

Groetjes Monique

Nou, zeg, dan mijn reusachtige dochter: Esther was met 5,5 maand (bijna 2 weken geleden) 67 cm lang en ze woog 8495 gram! En daar waren we blij mee, want bij 9 kg mag ze niet meer in haar zo geliefde schommelstoel, haha. Dus die gaat nu bijna naar zolder.

Mijn meisje woog bij haar geboorte 4350 gram, geen idee hoe lang ze toen was, dat hebben ze niet gemeten. Ze was met 4 maanden 65 centimeter en woog 6340 gram.
Ze is lang en slank dus haha, dat heeft ze niet van haar moeder helaas...
Ik vind het ook zo jammer dat ze sommige dingen niet meer past, maar ze heeft me toch een partij leuke nieuwe dingen gekregen! Ik heb geloof ik de shop-a-holic in mezelf ontdekt. Eerst droeg ze voornamelijk kleertjes van de hema en hm enzo, maar nu ben ik echt alleen nog maar schandalig dure dingen aan het kopen terwijl ik er zelf bij loop als een soort zwerver met overgewicht... Dat moet toch maar veranderen denk ik!

boas is 5,5 mnd en 66 cm en 7,8 kilo.bij zn geboorte was hij ook maar 2800 gram,maar wel 51 cm.6 weken droeg hij maatje 50 met omgeslagen mouwen en pijpen.
groetjes kari

Terug
Bovenaan