Ben ik echt zwanger???

<p>Hallo dames,</p><p>even een vraag of jullie mee willen kijken? Vandaag 1 dag voor nod !! Ik was ongeduldig en ging toch maar een test doen ik weet dat ik dan nog niet te blij moet zijn. Maar zien jullie het ook? Vooral die van de Kruidvat zie ik duidelijk een streepje en bij de andere test ook heel licht ( maar zie je niet echt op de foto!) hoor graag jullie mening!</p><p>woow geloof het nog niet</p><p>https://www.mupload.nl/img/d13sket9ze.jpeg</p>
 
Dankjewel Disney voor het mee kijken! Morgen is mijn nod dan ga ik nog maar is een test doen. Woow ben helemaal hyper! Kan niet meer slapen 
 
Hihi!? ga ik zeker doen of juist dinsdag ? Dankjewel meiden voor jullie snelle reactie en dat zo vroeg op de ochtend! Kunnen jullie ook niet goed slapen? Of al kindjes? Werk? ?
 
Dankjewel gebruiker1008.. heb even je berichtjes terug gelezen! Jij bent eind oktober uitgeteld? Of hoever ben je nu? En voel je je al anders? Woow vind het zo onwerkelijk nog en wil niet te al te blij zijn want kan nog zoveel mis gaan maar we blijven positief. Mijn grootste nachtmerrie was dat ik niet zwanger kon worden nou jullie mogen echt weten dat dit mijn geluksdag is!!! ?
 
Terug
Bovenaan