Ben ik echt zwanger???

@san-dra jaa hij was erbij en bij jou? Aaah ben zo gelukkig en blij dat mijn gevoel klopte ? Morgen denk testen met een digitale test ?
 
Die van mij sliep nog was beetje vroeg maar ik dacht kan echt niet meer wachten!!! Toen hem wakker gemaakt hij beseft het ook nog niet en wil eerst een duidelijkere streep! Haha ja ik liever ook wel want als ik die van jou zie dan wordt je echt blij?
 
Super fijn voor je dat je zwanger bent!?nu je terugkijkt op de periode; wat waren je symptomen? 
Ik had vrijdag negatieve test, maar gister 1 super lichte bloeding, dinsdag nod. 
 
 
@san-dra. 
Dubbel zo spannend indd. In deze situatie maar blijf positief hopelijk heb k nu een beetje geluk!:) en jullie ook! 
Ben net nieuw op deze site wel leuk dat je hier toch even je verhaal kwijt kunt, en ervaringen kunt delen. Gewoon leuk. 
Ik was 23 jan. Voor het laatst ongesteld, dus vlgs mijn berekening eind oktober begin november. Mijn cyclus is niet echt regelmatig maar had 8 feb. Een echo en toen had k net een eisprong gehad zei ze.. 
 
@babyad mijn symptomen waren: vooral wat opvallend was buikpijn... heb ik nog niet eerder zo gehad ! En geen afscheiding ( ik dacht dat da juist moest ma heb beetje wit ma nu zelfs niets) en honger elke keer weer ? ookk merk ik nu dat ik wel goed ruik ma was ook niet opvallend ofzo.. Mijn nod is ook pas officiel morgen of dinsdag dus vind het sowieso nog spannend en wil echt ene knaller!
 
 
Dankjewel Rowan! :) aah leuk dat je dit ziet! Ja ik geloof het gewoon nog steeds niet maar voel het wel aan alles en nu het bevestigd is , is dat wel fijn want wat kan je lichaam je voor de gek houden! Hoe is het met jou?? :) hoever inmiddels? En al echo gehad of wanneer mag je?!! Fijn dat ik jullie toch gevolgd ben. Maar meteen een vraagje aan iedereen wat denken jullie?!! Alvast verloskundige bellen of?! Hijs wel opgelopen maar nog geen knaller !
 
https://www.mupload.nl/img/3urx0t1q.jpeg
 
Terug
Bovenaan