Ben ik echt zwanger???

Een streep is een streep san-dra zo blij voor ons ? Bellen kan altijd zou eventueel ook pas kunnen als je 6 weken ben gewoon doen wat goed voelt. Ik ga woensdag bellen denk komt goed uit en kan ik morgen nog een digitale test doen. 
Geloof je vriend/man het al beter haha en draait jou hoofd ook overuren ... alles opzoeken ?
 
Hahaha ja slaap mega slecht en voel me ook echt zwanger nu het bevestigd is durf ik ook alles te voelen! Voorheen dacht ik ja of beeld ik me het weer in? Omdat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden? 
maar ja hij gelooft het ook echt nu hihi gister samen geproost hij een biertje en ik 0.0 radler haha:) en hoe hebben jullie het gevierd yfkee? Ik ben ook zo blij voor ons! Maar soms ook nog onzeker wil nu zo graag die eerste echo! ? en overuren bekend ben alles aan het opzoeken. Hoe zouden wij in contact kunnen komen zonder onze naam / nummer hier openbaar te zetten??
 
Dat is zeker een positieve test Sandra!! 
Met mij gaat het goed :) ik heb vorige week de eerste echo gehad. We hebben een mooi hartje zien kloppen. Echt een bijzonder moment! Alsof het opeens allemaal echt werd. Ze hebben wel iets 'extra's' gezien in mijn baarmoeder. Of een bloedstolsel of een vanishing twin. Dan waren het 2 kindjes maar is er maar 1 zich gaan ontwikkelen. We krijgen volgende week een extra echo om dit in de gaten te houden.
Verder voel ik me goed! Moe, af en toe misselijk, sneller buiten adem. Ik merk ook dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag ? dan heb ik zóveel honger... maar na een paar happen zit ik vol! Om een uur daarna weer honger te hebben natuurlijk ? heb jij/hebben jullie al kwaaltjes?
 
Terug
Bovenaan