Ben ik echt zwanger???

Klopt ik ben 31 oktober uitgerekend. Ik heb 25 maart mijn eerste echo. Kan niet wachten. Ik voel me nog steeds niet anders. Alleen maar hoofdpijn. Maar bij mijn eerste zwangerschap ben ik tot de 24 echt misselijk met braken geweest, dus ik geniet nu van de tijd zonder de kwaaltjes.
En geniet er vooral van! Is zeker je geluksdagje. Een mooi moment. 
 
Oké super leuk zeg! Nogmaals gefeliciteerd ik denk dat we niet veel schelen volgens mijn eigen berekeningen als ik echt zwanger ben dan ben ik 5 november uitgeteld! Ik voelde me wel wat anders beetje buikpijn en pas had ik soort bloedsmaak maar ik dacht al snel dat ik dat “dacht” behalve de buikpijn dan, want vorige maanden dacht ik ook soms ja ik kan wel eens zwanger zijn. 
Fijn dat je nergens last van hebt , geniet er maar mooi van!! En als ik wel ergens last van krijg ik heb er alles voor over :) maar een fijne zwangerschap zou mooi meegenomen zijn:)  zit jij al in een nieuw forum voor zwangeren ? Ik denk dat ik nog even wacht tot mijn test knalt!
fijne zondag ! :)
 
Jaaaa gefeliciteerd san-dra. ?Hoop dat ik het dadelijk ook kan zeggen haha heb vannacht al geplast dus moet heel even wachten ?
Was gisteren al om 5:00 wakker en vannacht om 4:00 maar toch nog in slaap gevallen. Heb zo mega honger heb jij dat ook ?
Ik laat het straks weten?
 
Yfkeee ja ik hoop zo dat jij ook een positieve test krijgt vandaag!  Ja ben helemaal Blij!!! ? al is die nog heel licht dus nog beetje onzeker ! Maar ik had dat ook ja zo slecht slapen meer honger ma niet zin in andere dingen eet nog steeds allemaal dezelfde dingentjes! Laat zsm Iets weten??? hoop dat we tegelijk uitgeteld zijn! 
 
Hier ook moest 4 dagen geleden ongesteld worden.. gister en vandaag getest.. en dikke streep, niet te geloven. K heb een zoontje van 7 daarna 2 vroege miskramen, vorig jaar een miskraam met 12 weken.. en liep nu weer bij ziekenhuis met kinderwens( ook nieuwe partner) had niet verwacht dat het nu spontaan zal komen.. eigelijk ben ik superblij maar ook super bang... (moest ff delen)
 
Yfkeeee zo leuk dat we tegelijk zwanger zijn omdat we al veel gekletst hebben deze maand ??? ja denk 4 november want jou eisprong was 10 feb toch? Mijne 11 feb dus zal ongeveer 5 november zijn nou we horen het binnenkort bij de verloskundigen al ben ik nog beetje onzeker omdat die zo licht is.. maar wie weet morgen of overmorgen een knaller net als die van jou! ? gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten! Was je vriend/ man erbij net?
gebruiker wat fijn dat je ook zwanger bent van harte gefeliciteerd!! Snap dat je ook bang en onzeker bent maar dat ben ik stiekem ook een beetje maar is gezonde spanning! Balen van je miskramen ik hoop dat het goed blijft gaan! En bij ons natuurlijk ook! Wanneer ben jij volgens eigen berekening uitgeteld? Blijf positief ?? al is dat heel moeilijk na wat jij mee hebt moeten maken.  
 
Terug
Bovenaan