Ben ik gek????

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ben ik nou gek?? Ik kon het toch niet laten ook al is het 4 dagen voor NOD.....Misschien niet de slimste move maar ik zie toch echt een héél licht 2de streepje!

Ik ben er helemaal hyper van! Probeer mezelf nog een beetje te beschermen door te denken: Niet gek worden maar gewoon zondag vroeg weer testen.

Ik heb vandaag gelukkig een hele gezellige dag voor de boeg en ben niet thuis om er teveel over na te denken maar het verklaart misschien wel m'n vermoeidheid....Gister een middag vrij genomen van werk en het 's middags weer 2,5 liggen slapen, zodra mijn hoofd het kussen raakt ben ik vertrokken. Wil niet te hard van stapel lopen maar tja.....Zou het echt???

Fijne dag meiden! Liefs Lynn.

o wat spannend zeg! streep is streep toch?!
voorzichtig gefeliciteerd

oh Lynn het zal toch niet????!!!!!!!!

Je bent me er eentje!!!!! Maar dat zou GEWELDIG zijn!!!! Vermoeidheid is wel een van de klachten de eerste drie maanden, echt kunnen slapen is toch een teken.......
Ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen....ben helemaal blij voor je!!!!!!!!!

Jij weet ook, een streep is een streep en je hebt vaak genoeg witte testen gezien en dan nu een heel licht streepje, jeetje meid, je bent gewoon zwanger!!!! Anders heb jij toch geen streep???!!!

Oh houd ons op de hoogte!!!!!!!!!!!!

Ik durf niet te hopen meiden! Ben al zo vaak teleurgesteld en na het volgen van Daisy d'r verhaal durf ik helemaal niet meer te hopen, vind het zo erg voor d'r....eerst blij zijn en daarna weer een vette teleurstelling! Ik vind het een heel gemeen spelletje daarom durf ik nog niets te hopen!

Ik ga zondag ochtend weer testen met ochtend urine en dan weet ik meer, er kan natuurlijk ook nog van alles mis gaan. Misschien klinkt het negatief maar na 19 rondes is dat gewoon een stukje zelfbescherming!

omg lynn!!! een streep is een streep hoor hoe vroeg ook :D ik snap dat stukje zelfbescherming ik herken dat bij mezelf, gewoon zondag weer testen, ben erg benieuwd!! xxxx

wowww ik ga zooo enorm voor je duimen ....en snap ook dat je voorzichtig ben ....nou meis hou ons op de hoogte!!

xxxxx

Oh lynn wat een geweldig nieuws!!! Streep is streep!! Ik denk aan je zondag!!!

Wow! het loopt vast beter af dan bij mij! Jij zit tenslotte wel weer dichter bij je nod dan ik...Door jouw verhaal krijg ik toch weer goede hoop en wi lik stiekem toch weer gaan testen... Pfff, haha!

Duim duim duim......

Terug
Bovenaan