Ben ik gek????

Wouw Lynn! Dat zou toch wel helemaal geweldig zijn! ik zeg ook altijd een streep is een streep maar na dat verhaal van Daisy ben ik er toch ook wel iets voorzichtiger in! Maar ik hou voor jou hele goede hoop en ga duimen voor een hele goede test van het weekend!

Ik zit nog steeds te wachten. Dacht vanochtend ongesteld te worden, maar nu geen teken daar meer van. Als ik morgen nog niet ongi ben, doe ik nog maar is een test..

Meid, ik ben echt helemaal blij voor je!!

Liefs

Hey meid ook ik ga voor je duimen hoop het zo voor je en natuurlijk denk ik aan je zondag wat spannnnnnnnend zeg DUIM DUIM DUIM

Veel liefs Diana

Ow lynn superrrr spannend. Hoop het echt zo voor je en voor de andere ook hoor maar zou toch geweldig zijn ja een streepje is een streepje hij komt er niet als je geen HCG heb dus.....ook vooooorrrzichtiggg gefeliciteerd.

Groetjes Babe

wauw gefeliciteerd!!!! Een streep is een streep zeggen ze altijd en het kan best omdat je toch dicht bij je NOD zit! Ik duim voor je maar stiekem denk ik gewoon dat je heel erg zwanger bent!!! Proficiat en geniet van de heerlijke dag!

Nou Lynn.... dan zeg ik gewoon GEFELICITEERD. Jij bent zwanger! Als jij een streep ziet is het gewoon raak! Even voor de duidelijkheid zondag testen maar ik weet zeker dat je lekker zwanger bent hoor. De vlag kan uit! JIJ BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens... ik bedoelde dat ik ook met spanning wacht op jouw test van zondag... ik hoef zelf niet in spanning te zitten want ik lees hier eigenlijk alleen mee... we hebben in mei 2011 een zoon gekregen en nog lang niet toe aan een derde. Maar ik vind die zwanger (worden)verhalen zo heerlijk... zwanger zijn... ik zou het zo weer willen zijn, maar onze zoon is een pittig kindje waardoor ik helemaal geen heb in een baby erbij... haha!

Bn benieuwd zondag, maar ik weet de uitslag al wel hoor!

Meid wat een goed nieuws! Ik snap wel dat je je zelf wilt beschermen. Hoop iig dat de dagen voorbij vliegen en je zondag een knaltest hebt!!

Groetjes Trientje

Terug
Bovenaan