Ben ik gek????

Owwwwwwwww wijffieeeeeeeeeeee!!!!
Ik hoop het echt zo voor je!!!Ik ga echt superdesuperde voor je duimennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!Dikke knuf Nance

woehoeeeeee linn

een streep is een streep dus een voorzichtige felicitatie van mij

ik moet nog tot volgende week zondag wachten maar al die positieve berichten geven goede moed

xx

WAAAAAAAAHHHHH WAT LEES IK NU??
Geweldig meid! Je bent zwanger, hcg zit volop in je lijf! Van harte!!

holyshit!!!! yes yes yes...
oh ik hoop het zo voor jou!!!!!!!!!

sinterklaas komt jou een kindje brengen!!!!
tralalala..

ik word er al hyper van, laat staan jij zelf..

succes..

Oooo Lynn spannend! Snap dat je nog niet een gat in de lucht springt uit zelfbescherming maar volgens mij ben je gewoon zwanger! Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je zondag ( als je het zolang volhoudt haha) een knalpositieve test in handen hebt. Zal het wachten nu dan eindelijk beloond worden?!

Succes met wachten!

Wachten blijft een crisis hahahah. Maar als je een streep hebt, heb je hcg. Dus alvast een klein beetje gefeliciteerd. Ik snap je voorzichtigheid wel. Maar ik ga er vanuit dat je zondag kunt zeggen, ja een dikke vette 2e streep! Daar ga ik bij daycey ook nog vanuit hoor. Ik heb hem verdorie van de week toch echt gezien en het wordt eens hoog tijd voor jullie 2!

Oh Lynn, wat GAAF!!

Ik had ook erg vroeg getest, maar ik zeg ook altijd een streep is een streep! Maar goed, ik vertrouwde het ook niet helemaal hoor ;-) Pas toen mijn 3e test een stuk donkerder was drong het echt tot me door.

Mijn duimen draaien nog steeds! Het is je zo gegund!!!

Liefs!

Terug
Bovenaan