Ben ik gek????

Oehhh ik krijg helemaal kriebels in mijn buik hihi ik hoop het zo!! Wat zou dat gaaf zijn! Je zal zien dat de streep al donkerder word! Ik hou je in de gaten.. ;)

Liefs

@Daisy: Dat begrijp ik meid! Ik ben ook voorzichtig door jou verhaal, durf echt niet te hopen! Loop ook continu heen en weer om te kijken op die test of dat 2de streepje er echt wel staat en ja echt....die staat er en ik hoef 'm niet in het licht te houden ofzo... Hoop zo dat ie zondag duidelijker is. Hoop het stiekem voor jou ook nog!

Ik ga zo lekker lunchen en shoppen in Katwijk met een vriendin, maar kan nergens anders meer aan denken nu. Pfff....dat worden 3 lange dagen tot zondag!

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte! Liefs Lynn.

1e IUI toch? Ik vraag me wel af of je na de IUI nog pregnyl hebt gebruikt. Zo ja... dan kan je daar een valse positieve test van hebben.
Zo nee, dan ben je echt hartstikke zwanger hoor!

Ik kan zelf ook niet wachten tot zondag... ben zo hoopvol gestemd voor jou... het is je zo gegunt!

Voorzichtig gefeliciteerd!

Bloempje: Wij hebben een IUI zonder hormonen gehad dus geen gebruik van Pregnyl of welke ander hormoon dan ook.....

Ik duim ook voor jou meid!! Spannende dag zondag!

Ik wilde wachten tot zaterdag met testen maar ben nu al niets meer aan het drinken om misschien toch vanmiddag nog een test ertegenaan te gooien! Jouw verhaal geeft me echt weer frisse moed. Heb toch hcg in mijn lichaam (gehad)!

Ik ga voor samen 2 strepen!

Liefs Daisy

Wow wat spannend het zou natuurlijk zomaar kunnen !!!

Veel plezier vandaag en ik ga voor je duimen !

Liefs

WAAAAT, wat lees ik nu. Dat zou fantastisch zijn. Het is je zo gegund.
Ik snap wel dat je nog even een slag om de arm houd. Het verhaal van Daisy spookt toch door je hoofd. Maar toch STREEP = STREEP.
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Terug
Bovenaan