ben ik het meest pril zwanger!??

Hoi meiden

Ik meld me nu net voor het eerst aan (nou ja, 2 jaar geleden ook al toen ik zwanger was van mijn eerste)
en volgens mij ben ik wel HEEL snel met melden maar ik MOET het echt kwijt, aan familie/vrienden etc. willen we het nog niet vertellen!!!
Ik ben 4 weekjes zwanger want ik heb net vanmorgen de
test gedaan....
SPANNEND!!!

Wie zijn er nog meer nét zwanger??
En voelen jullie al iets? Ik nog niets.. bij mijn zoontje voelde ik het meteen!! dus dat vind ik wel eng hoor, zeker omdat ik al een miskraam heb meegemaakt ondertussen... ik ben wel een stuk onzekerder hoor, pff

Nou ik hoop dat we hier veel aan elkaar (kunnen) hebben!!
Liefs van mij
enne.. ook gefeliciteerd natuurlijk!!!

ik ben uitgerekend op 30-11... dus wij zitten heel dicht bij elkaar?

Ik voel vaak wat steekjes in mijn onderbuik, maar ik vind het zo spannend. Kan het nog steeds niet echt geloven. wij zijn zwanger van ons eerste...

Hoi Happy,

Gefeliciteerd!!! Ik ben ook nog heel pril, ik ben nu 4 weken en 5 dagen maar ik weet het al 1 week. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik wil het namelijk eigenlijk van de daken schreeuwen. Ik kan het ook nog steeds niet geloven. We zijn bijna 1 jaar bezig geweest. Ik ben ook heel nerveus en hoop dat alles goed gaat. Ik mag gelukkig wel al na 7 weken voor een echo.

Ik heb eigenlijk bijna geen kwalen. Het enige wat ik heb is dat ik de hele dag moet boeren (deed ik nooit)  en heel slecht slaap. Toch vraag je je af of het echt kwalen zijn. Maar goed daar moet je je maar niet onzeker over maken want ik lees over al dat dat niets uit maakt! Ik denk dat we maar blij mogen zijn dat we daar geen last van hebben!!

Groetjes!!

Hoi Happy gefeliciteerd!!!!!!

Ik ben ook op 1december uitgerekend dus ook nog heeel pril zwanger al weet ik het wel nu al bijna een week ik was vorige week zaterdag voor de grap een test gaan doen en natuurlijk hoopte ik dat het zo was en ik had echt twee streepjes dus ben daarna nog een paar keer aan het testen geslagen en waren allemaal positief!!!

Ik denk dat ik bij de nov moeders ga horen ik heb al twee kindjes die allebei eerder geboren zijn dus denk dat ik hier maar moet blijven.

Ik heb wel gebeld al voor een afspraak voor een 1ste echo omdat ik een keer eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en daardoor ook 1 eileider ben verloren dus ik heb 1 april de eerste afspraak om te zien of het wel goed zit.

groetjes dessie

Hoi Happy
Allereerst Gefeliciteerd! Ik ben ook pril zwanger: 5 weken en 2 dagen om precies te zijn. Ik herken me erg in jouw verhaal (ik wou er net een onderwerp over beginnen). Ik ben ook SUPER ONZEKER! Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik ook al heel snel dat er vanalles aan de hand was, ik was ook heel erg misselijk, overgeven etc. Mijn 2e zwangerschap is mis gegaan maar ook toen was ik meteen erg moe, misselijk, overgeven etc. En nu....helemaal niks! Af en toe hartkloppingen maar dat was het! Ik word er ook zo onzeker van en kan niet wachten op de 1e controle 7 april. Ik ben (als het goed is) 25 november uitgeteld. We houden elkaar op de hoogte!
Groetjes!

ps: ik heb ook al een zoontje, en heb net als jij een miskraam achter de rug. Toevallig! Hoe oud is jouw zoontje? Die van mij is 3,5 jaar oud. Ik ben 31 jaar oud.

Terug
Bovenaan