ben ik het meest pril zwanger!??

hey meiden,

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben ook zwanger van de 2e en ben nu 4 weken en 6 dagen...
Ik heb een zoon van 3-bijna 4...
Ik heb een beetje last van misselijkheid en heb ook al last van bandenpijn als ik te druk bezig ben geweest met tillen...
ben uitgerekend op 28 november..

groetjes

Hoi Happy en de rest!
Ik ben ook nog maar net zwanger,al weet ik het vandaag een week. Ben nu 4wkn en 5dagen. Ik zou dan op 29-11 uitgerekend zijn, als alles goed mag gaan.
Voor ons het 1e kindje,dus heel spannend. Ik heb wel een heerlijke week achter de rug!!
Over de rug gesproken: daar heb ik dus last van!,verder rommelende buik,zeer pijnlijke borsten,veel plassen en minder goed slapen. Oh ja en heb het of heel warm of ijskoud.
Mag ik meeschrijven met jullie?
Allemaal proficiat met de zwangerschap trouwens!

hoi hoi,

ik ben nu 5 weekjes zwanger!
dus ook nog heel vroeg hoor,
ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben, maar in iedergeval eind november..
erg spannend allemaal :)

liefs sam

hallo allemaal

ook hier een prille zwangerschap ben nu 5 weekjes en een dag en ook super onzeker, geen miskramen gehad ofzo maar bij mijn zoontje (nu 14 mnd) voelde ik veel meer.
ben rond de 26e uitgerekend en heb 14 april de 1e echo.

Nee, ik ben nog priller zwanger, ik ben 3 dec uitgeteld, naja daar gaan we dan nu even vanuit. We zullen bij een eerste echo  wel zien of het klopt. Dit wordt ons 2e kindje en we zijn super blij. Op het moment ben ik echt kapot moe, om 4 uur gaan mij bijna de luiken dicht, ik hoop dat het snel voorbij gaat want ik kan niet zomaar gaan slapen op de bank met een kindje van 1 1/2 jaar oud.
Ik heb ook heel de dag bandenpijn, weet niet of dat te maken kan hebben dat ik al een kindje heb of dat het gewoon heel erg vroeg is hiervoor.

Groetjes kerstwondertje

Hoi allemaal,

Ik ben  blij met dit onderwerp, want ik herken me er helemaal in! Gefeliciteerd allemaal, trouwens!

Ik ben morgen 5 weken zwanger en we hebben al een dochter van 2 jaar. Ik voel me nu veel onzekerder dan de eerste keer. Vooral omdat ik nog niet veel voel en me zorgen maak of het wel allemaal goed gaat. Je moet zo'n geduld hebben en dat heb ik niet. Ik kan er nu ook nog niet echt van genieten en dat vind ik jammer. Ik vraag me de hele tijd maar af of het wel allemaal goed gaat daarbinnen...

Groetjes,

Soepfan

Hoi Rebra, en de rest!

Ik heb een zoontje die in juni 2 wordt...
en ik word eigenlijk steeds onzekerder!!
Ik heb zelfs vanmorgen wéer getest!! Stom want ik zag gisteren toch echt 2 strepen.. maar ik kon mezelf niet tegenhouden haha
(En heb nog wat tests op voorraad liggen)

Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de verloskundige/gyn.?
Ik nog niet.. geloof dat ik rond 7-9 weken heen kan voor 1e afspraak, spannend!!! Misschien dat het dan (met echo) wat werkelijker wordt allemaal...

voelen jullie al wat meer? Ik nogsteeds niets... was het maar zo!!!!

Fijn weekend

Hoi, hier ook nog maar net zwanger. ik ben op 3 december uitgerekend van mn tweede kindje! Het was niet gepland, dus wel ff slikken hoor! Vooral omdat mijn dochter pas 6 maanden oud is. Maar we zijn ondertussen weer wat bekomen van de schrik en nu dus aan het plannen hoe dit allemaal moet gaan verlopen.
(Huis is eigenlijk te klein voor twee kindjes)

Ook ik voel nog niet echt veel. Heel af en toe is wat katterig gevoel maar ik mag het nog niet eens misselijk noemen. Dat had ik bij mijn dochter trouwens ook pas met een week of 6 a 7, dus dat zal nog wel komen!

iig allemaal een heel voorspoedige zwangerschap gewenst!

xxx

Terug
Bovenaan