ben ik het meest pril zwanger!??

Wij gaan 7 april naar de gyneacoloog. Dan ben ik 7 weken.
Ik kan ook echt niet wachten, ben nog steeds super onzeker, en ook nog steeds weinig tot geen klachten........
Ik vind het ook zo super vervelend om de hele dag met zo'n onzeker gevoel rond te lopen!!
Als er veranderingen op treden zal ik het hier meteen melden.
Fijne Zondag morgen!

Ik ben nu rond de 5/6 weken zwanger... Ik geloof het nog steeds niet.. Ik ben zwanger van de eerste, heb al 7 testen gedaan haha. Ja best belachelijk maar ben echt zo onzeker.. Doordat ik een medische indicatie heb mag ik 7 april al voor een echo... Ik kan dus echt niet wachten... Ik ben ook erg bang dat dan bijvoorbeeld geen hartje te zien is omdat ik nog korter zwanger ben.. Maak mezelf ook helemaal gek..;) Ben blij dat ik niet de enige ben!

Iedereen een HELE fijne zwangerschap:)

veel liefs

heb vandaag een test gedaan en had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, maar wel dus
bij de eerste 2 voelde ik het echt, en nu, nu heb ik nergens last van of een ander gevoel wat ik bij de eerste 2 dus wel had
ben nu 4 weekjes dus hoe pril wil je het hebben

vind het nog wel heel spannend, we juichen niet te vroeg

Ook ik ga me toevoegen aan jullie lijstje.
Ik ben waarschijnlijk 4 december uitgerekend van ons 2e kindje.
Heb een dochtertje van 16 maanden, die geboren is op (jawel) 4 december!
Dit was ook niet gepland, maar wel welkom natuurlijk.
Ik voel nog niet zoveel. Vanmorgen een lichtelijk misselijk gevoel en de laatste dagen een menstruatieachtige zeurende pijn in mijn buik. Ach ja het zal er wel bijhoren.
Ik ben dus wel een stuk relaxter dan bij mijn dochtertje. Gelukkig.

hai decembermama's, we hebben alweer een aardig clubje opgebouwd.

Hoe gaat het ondertussen met iedereen zn kwaaltjes??? Ik voel nog steeds erg weinig. Maar ik kan aan kleine dingetjes wel merken dat er iets gebeurd hoor. Zo heb ik het 's-avonds echt steenkoud, ik lig met een deken op de bank. Als ik dan in mn bed lig, heb ik het juist weer bloed heet. Dit herken ik ook wel van mn eerste zwangerschap hoor!!!

Ehm, even denken...... o ja, is was laatst voor het eerst echt misselijk 's-ochtends. Wel een hele 5 minuten denk. Maar dan komt mn dochtertje weer, en ben ik veels te druk in de weer om kwaaltjes te voelen...... Hopelijk blijft dat zo!!!!

En de vermoeidheid begint op te komen, ik kan nu echt hele dagen slapen. Ik kan niet wachten tot die energie wat terugkomt.

xxx
Pauline

ps: mn dochtertje is maandag voor het eerst zelf omgerold!!!!

Hallo Allemaal

Ik kan me ook bij jullie voegen. Ik heb dinsdag positief getest en ben zoals het er nu uitziet uitgerekend op 7 december. Misschien een sinterklaascadeautje? Dit is mijn 5de zwangerschap en ik hoop op een derde kindje. Vind het wel heel spannend omdat ik een half jaar geleden een miskraam heb gehad. Ik wil er toch volop van genieten en hoop dan ook dat we een gezelig december-forum krijgen. Waarom is die er eigenlijk nog niet?
Tot horens Machpaars

Terug
Bovenaan