ben ik nog de enige voor februari 2008?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb vandaag met de verloskundige gebeld.
ze heeft voor mij uitgerekend dat ik 3 februari 2008 ben uitgeteld.
zijn er al meer meiden die in februari moeten bevallen?

groetjes kwinty.

Hoi Kwinty,

Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben. Als ik zelf tel kom ik na 40 weken uit op 11 januari maar als ik het op deze site in voer zeggen ze dus 10 februari.
Nu heb ik dus echt geen flauw idee!
Aanstaande woensdag mag ik bij de verloskundige een echo laten maken en dan weet ik dus meer..... vind het allemaal maar erg verwarrend zo!

Wanneer ben jij uitgerekend?

Groetjes Kim

Stomme vraag want ik zie het antwoord al staan! 8 februari dus.....

Ah sorry hoor de 3e. Als ik reageer kan ik jouw tekst niet meer lezen da's niet zo handig. Of zou ik al last hebben van zwangerschapsdementie?? En dat al na 8 weken....

hoi kimmeke,

de berekening op deze site klopte bij mij helemaal niet.
hij gaf gisteren een datum in maart aan.
ik heb ook op babybrabbel gekeken en die klopte op 3 dagen met wat de verloskundige zegt.
is inderdaad wel lastig dat je bovenstaande berichtjes niet meer kan zien tijdens het reageren.
met die zwangerschapsdementie zal het nog wel meevallen denk ik.
ik hoor het wel als je meer weet,

groetjes kwinty.

hoi hoi,

hier is dan mijn banner.

ik hoop dat hij werkt,

groetjes kwinty.

Hoi kwinty,

Eigenlijk hoor ik hier ook thuis met mn uitgetelde datum 9 februari, maar heel eerlijk gezegd durf ik hier nog niet zo goed te komen omdat ik nog steeds vreselijk bang ben dat het mis gaat.
Wist namelijk al met 3 weken en 3 dagen dat ik zwanger was en ben nu morgen pas  4 weken. Het is nog zo vreselijk pril dat ik bang ben dat ik dit weekend gewoon ongi wordt.
Als ik een week of acht ben dan zal ik hier wat vaker komen maar nu liever nog een niet.

Groetjes Monique

hoi monique,

ik begrijp je gevoel wel.
ik dwing mezelf maar om niet zo te denken.
ik weet wel dat het heel reeel is om er rekening mee te houden dat het mis kan gaan.
ik wil er gewoon optimaal van genieten, dus dat doe ik dan ook.
ik hoop snel zonder deze zorgen met je verder te kletsen.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan