ben ik nog de enige voor februari 2008?

Hallo,

Ik ben ook in februari uitgerekend rond de 15de.
Ik zit nu in de zesde week van mij zwangerschap.
Grappig om zo met andere in contact te komen

Groetjes danielle

hallo ik ben 20 februari uitgerekend voor ons derde kindje:D

hier mijn banner:D

xxx mariska

Hoi Carina '78 en Lin '78,
volgens mij lopen wij precies gelijk! Ik ben trouwens ook in 1978 geboren, dus nog meer overeenkomsten.
Ik ga morgen naar de VK, alleen intakegesprek. Dan ga ik ervan uit dat ik met 12 weken een echo mag en op mijn verjaardag (eind juli wordt ik dus 29) ga ik het dan aan de hele wereld vertellen, haha!!

Banner werkt niet elke keer geweldig (heb Firefox als internetbrowser, dat zal er wel mee te maken hebben), maar ga het toch proberen:

9 maanden banner

Ik woon trouwens in Utrecht en woon samen met mijn lief. We zijn al 11,5 jaar samen, dus qua ongetrouwdheid komt het wel goed, denk ik, haha!
Groetjes van José

Ik ben Mim, 29 jaar (bijna 30) en zwanger van  mijn 2e kind.
Ik ben 15 februari uitgerekend.

9 juli verloskundige (8w3d)
24 juli 1e echo (10w4d)

ik doe ook mee! wt een hoop in februari zeg. Ik ben zwanger vn mijn 4e kindje en ben uitgerekend op 16 febr. ik krijg een geplande keizersnede dus waarschijnlijk zal ht dus 1 of 2 febr worden. Ik hb een zoon vn 12 jr, een dochter vn 10 jr en een dochtertje vn 2,5 jr. ik hoop dt alles goed gaat want ik hb al bijn 2 wk wt bruinig bloedverlies. Hb 2 echo,s gehad en dat was allemaal goed, maar onzeker blijf ik wel. Groetjes Rosa

Ik ben 13 februari uitgerekend! Nu ruim 10 weken zwanger van eerste kindje. Vorige week echo gehad en  hartje zien kloppen, zo bijzonder!

hooi ik ben Mariëtte ik ben 21 jaar ik ben al in Maart uitgerekend weet vandaag precies 1 week dat ik zwanger ben hoever ik ben weet ik neit dat ga ik de 26ste zien maar
tot nu toe denken ze dat ik 6 weken en 5 dagen ben duss spannend allemaal!!!

Iedereeen een fijne zwangerschap toegewenst!!!

XX Mariette

Terug
Bovenaan