ben ik nog de enige voor februari 2008?

Nee hoor ik ben 1 februari uitgerekend.

Liefs van mariska ( 5 wkn en 3 dgn)

hoi,

je bent zeker niet de alleen in februari. volgens de ha ben ik rond 7 februari uitgerekend maar ik moet nog naar de verloskundige dus het is allemaal nog zo pril en onzeker dat het nog wel een paar weken duurt voor dat ik met zekerheid kan zeggen wanneer ik mijn eerste kindje verwacht.
groetjes nimfje

Bij mij is het nog een beetje twijfelachtig wanneer ik precies ben uitgerekent.

Ben namelijk 6 keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil en heb toen een cyclus gehad van 27 dagen, 26 dagen, 3X 24 dagen en toen weer 1 van 26 dagen.
Dus als ik daar het gemiddelde van neem is 25 dagen en als ik dat bij predictor invul kom ik op 1 februari uit maar, mijn verloskundige zei over de telefoon dat zij waarschijnlijk de 24 dagen aanhoudt en dan zou het weer 31 januari zijn.

Verwarrend?! Maar ik merk het wel met de eerste echo hoe ver ik ben...

Liefs Silly

Volgens deze site ben ik 5 februari uitgerekend, maar ik ga morgen naar mijn gynaecoloog,  en dan hoop ik dat alles goed zit!

Heb ook nog een beetje een voorzichtig gevoel. Dus ik meld me nog niet zoveel op dit forum, maar als ik een paar weekjes verder ben schrijf ik wel vaker!

Groetjes,
Lien

hoi hoi,

ik haal hem weer even naar boven voor de nieuwe febrari mama's.

groetjes kwinty.

Hoi wintermama's!

Ik heb een (besloten) mailgroep opgestart voor meiden die in de winter
2007/2008 een kindje krijgen! Als je het leuk vindt om daar mee te
kletsen meldt je dan aan op:

http://groups.yahoo.com/group/winterbaby/

Groetjes, Floor.

hey kwinty!
wat leuk je hier weer tegen te komen!
ik ben waarschijnlijk rond 8 februari uitgerekend!

ik ga vrijdag naar de huisarts...
groetjes Carina

Op internet ben ik 7 februari uitgerekend en de dokter zegt 10 februari. Gezellig. Ik hoop dat ze snel een forum voor ons openen.

Terug
Bovenaan