ben ik nog de enige voor februari 2008?

Op internet ben ik 7 februari uitgerekend en de dokter zegt 10 februari. Gezellig. Ik hoop dat ze snel een forum voor ons openen.

Hey meiden,
Volgens internet ben ik 6 februari uigerekend, maar ben nog niet bij dokter ofzo geweest, dus is nog niet helemaal zeke natuurlijk.
Als het goed is ben ik nu 4 weken en 6 dagen.
Ben echt benieuwd, kan niet wachten tot ik meer weet!!!
x ilse

Hallo allemaal,
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!!!!!
Ik ben denk ik 8 februari uitgerekend en nu dan 6 weken zwanger.
Maar het voelt allemaal heel onwerkelijk!
Groetjes Jeanet

dat is noiet alleen bij jou zo jeanet!
ook ik vind het nog erg onwerkelijk!
groetjes Carina

Hi, volgens de internetberekeningen ben ik ook 3 feb uitgerekend. A.s. dinsdag naar vk dus dan meer zekerheid :)

Hoi meiden,

Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik 6 februari uitgerkend.

Hoe is  het inmiddels met jullie?? Ik heb nog niet zo heel veel klachten...wat moe en 's morgens duizelig (niet misselijk). Herkent iemand die duizeligheid??

In de loop van de dag voel ik me steeds beter. Slaap wel veel meer en vaster dan anders.

Mag volgende week woensdag, als ik 8 weken ben, voor het eerst naar de VK en ik krijg 10 juli de eerste echo...super spannend.

Het is nog steeds zo onwerkelijk allemaal, dat blijft het denk ik wel tot aan de echo.

Groetjes Linda

Hier mijn banner , ik hoor dus ook bij de feb mama's kan niet wachten op het feb forum.
Liefs Kyrabella

hallo meiden

ook ik sluit me bij jullie aan ik ben als het goed is rond 24 februari uit gerekent
ik heb al een zoontje van bijna een jaar (aankomende zondag) en ben nu net zwanger van de tweede

liefs wendy

Terug
Bovenaan