Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

hoi Patje!

Balen dat je geen eisprong gehad hebt...
is het niet zo dat ze je dan clomid geven plus een extra middel om de eisprong in werking te zetten? ik heb dat zelf niet gehad hoor maar meen dat ik daar ooit iets over gehoord heb?????

Kan zijn dat je eerst moet wennen...ze geven natuurlijk niet snel een hogere dosis omdat dat door kan slaan en je kans op meerling krijgt. Ze gaan in het zkh toch meestal uit van een eenling! Tenminste..die ervaring heb ik.

Heb je inmiddels al nieuws of ben je nu met provera bezig? Word je daar ook zo kriebelig van? Ik vond het verschrikkelijk die medicijnen! kon mezelf niet uitstaan zeg! hahaha...gelukkig kan ik er achteraf om lachen hoe ik op die medicijnen reageerde. Heb toendertijd toch aan de gyn. gevraagd of er geen ander middeltje was en ja hoor, dat was er gelukkig. (anders hadden we nog een echtscheiding gehad ook nog )

Ik hoor het wel weer! succes met alles!

Overige meiden nog nieuws??? Ik hoop op goed nieuws natuurlijk en denk nog steeds aan jullie!!

xxx

Hoi meiden,

Ben nu ook een jaar bezig en wordt er af en toe best verdrietig van, en gefrustreerd...ben 30 dus  mensen om mij heen worden allemaal maar zwanger, pfff, kan ik soms echt nie meer hebben!!!!
Van de week bij de dokter geweest. Mag naar de gyneacoloog...weten jullie wat ze daar gaan doen???
Ik hoop zo dat het een simpele reden heeft dat t niet lukt!!!
Ik lees veel over clomid, is dat iets voor als je geen goede menstruatie hebt???
Ik menstrueer namelijk wel goed en ook regelmatig.
Klinkt rot maar ben blij dat er meer meiden zijn...en vind t helemaal niet raar dat iemand er doorheen kan zitten juist omdat het zo oneerlijk is en het lijkt wel alsof het je hele leven gaat bepalen :-(

Good luck aan alle meiden!!!

hey meiden

ik ben weer zwanger en ik heb vanmorgen een echo gehad om te kijkenof het in me baarmoeder zit, en datis het geval, gelukkig, ik ben nu 5 weken en een paar dagen en over 2 weken krijg ikw eer een echo, nu was er natuurlijk niks te zien omdat het zo vroeg is, maar ik heb al helemaal zin in over 2 weken

hoi, sepertine: sorry als ik je naar verkeerd heb geschreven hahah was het alweer vergeten, Als je naar de gyn gaat zla je eerst wel een intakegesprek krijgen over hoe het verloop van je cyclus enz is en hoe je gezondheid is, tenminste dat was bij mij het geval, en ik heb dus bijna een jaar clomid geslikt omdat ik uitmezelf geen eisprong heb en dus niet menstureer, maar als je een goede cyclus hebt durf ik neit te zeggen wat ze gaan doen, ik raad je wel aan om alvast te gaan temperaturen want daar vragen ze ook vaak naar, dat kan je het beste rectaal doen en elke morgen vanaf de eerste dag vanaf je menstruatie en voordat je van bed af gaat en net wakker wordt en ook het liefst nog op hetzelfde tijdstip

xx linda

ha meiden,

lang leve de clomid ik ben nu in mn eerste maand clomid bezig om een eisprong te krijgen voor de IUI

wij zijn al 5!!!!! jaar bezig.
en ik begrijp het heel goed dat het frustie is allemaal
de gevoelens van jaloezie en moeilijk blij te kunnen zijn als er weer iemand trots verteld dat ze zwanger is en dat het zo lang heeft geduurd (5 maanden)

dan denk ik ook stom mens ik ben al 5 jaar bezig.

daarmee vergeleken is 5 maanden niks.

maar goed hopelijk nu eindelijk resultaat als de clomid goed aanslaat.
ik slik overigens gelijk 100mg op voorschrift van de gyn.

groetjes suus

Hallo meiden,

Sporty: Ik ben inderdaad begonnen met de provera afgelopen maandag. Maar inderdaad daar word ik ook erg chagerijnig van.
Echt van die buien, je weet wel, voor jou misschien herkenbaar.
Het gaat nu redelijk gelukkig. Ben al bijna weer op de helft, nog zes dagen en dan wachten op mijn ongie.
Ik hoop dat het  nu wel gaat lukken en dat ik een mooie eisprong ga krijgen. Ik blijf positief!
Hoe het met jou? je zwangerschap?

Linda:He meid, wat gaaf zeg dat je de echo hebt gehad en alles goed zit.
Nu weer een spannende tijd tegemoet he!
Succes en geniet ervan!!

Suus: Zo, al 5 jaar bezig, dat is erg lang!
Ik wens je veel succes met alles!!
Ik hoop en duim voor je dat de clomid aan gaat slaan en je gauw zwanger bent, het is je gegunt.

Groetjes van Patries.

hey patries; ik ga ook voor jouw hopen op een hele mooie eisprong en dat het raak is, en ik had ook altijd wel last van de provera ook mijn humeur haha,

hey suus : jeetje alweer 5 jaar bezig en nu pas aan de clomid? tenmiste wat ik uit je verhaal begrijp, 5 jaar dat is niet niks en ik vond bijna 2jaar al verschrikkelijk, ik hoop voor je dat de clomid goed aanslaat en dat je snel zwanger mag raken want het is je van harte gegund

xx linda

thnx meiden en inderdaad hopen wij ook dat het aanslaat en de humeurigheid van de provera ken ik erg goed want heb voor de clomid kuur ook een 10 daagse proverakuur gehad.
succes
heb wel erg veel last van bijwerkingen van de clomid zit nu 3 dagen aan de clomid en eerste dag was ik moe en haddik het koud, gisteren hebbik de hele dag huilbuien gehad en vandaag opvliegers
pfffff
whats next???

Hey allemaal,

@ linda Fantastisch nieuws!! feli meis.. Hoop hier dat het allemaal goed blijft gaan nu!!

In de afgelopen week hebben wij een intake gesprek gehad voor IVF en zijn nu op de wachtlijst geplaatst.Nu krijgen we dan binnenkort een brief thuis met een afspraak voor een voorbereidings gesprek.Ook zijn we verzocht om naar een voorlichtingsavond over IVF/ICSI te gaan.Voornamelijk omdat je dan met andere echtparen zit die in hetzelfde schuitje zitten,maar die dan wel met andere vragen zouden kunnen komen als ons.En dat kan altijd verhelderend werken.

Al met al gaan we een hele spannende tijd tegemoet.

Liefs Maggy

Terug
Bovenaan