Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

hahahaa die linda, grappig!!!!

Nee ik had geen testjes meer in huis...nu ben ik aan het werk dus ga zo ff naar het kruidvat een clearblue halen..vandaag is mijn NOD maar er is nog niks aan het handje...

heb een klein beetje last van mijn linkerboop hahahahaha.....vind ik wel leuk.
Ben eigenlijk een beetje heel erg blij maar tegelijkertijd durf ik dat ook weer niet te zijn. Morgenvroeg testen!!!!!

ik hou jullie op de hoogte

xxxxxxx

Zojuist een clearblue digitale test gedaan en JAAA HOOR!!!!!!!!!!!! IK BEN ZWANGER!!! Het is zo raar!! zo onwerkelijk nog!!!! Dames bedankt voor het duimen, ben jullie echt heeeeeeeeeeeeeeeeel dankbaar!! al die positieve energie!!!

We zitten elkaar af en toe aan te kijken van HUH???? maar het moet nog even zakken denk ik...ga zo eerst een uurtje sporten en daarna maar weer ff laten bezinken hahahahahhahahahahahaha

Dikke kus!!!
XXX

sporty: van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, ga heerlijk genieten meid, maar dat gaat denk ik wel lukken hahah

xxx linda

Sporty; GEFELICITEERD!!! geniet er maar van. Dit geeft een mens weer hoop

Vandaag dus mijn NOD maar nog geen ongi te zien...en dat moet zo blijven. Denk wel elke keer dat het eraan komt, dus durf amper naar wc haha

afwachten maar gewoon

Vandaag dus mijn NOD maar nog geen ongi te zien...en dat moet zo blijven. Denk wel elke keer dat het eraan komt, dus durf amper naar wc haha

afwachten maar gewoon

afwachten maar gewoon

Hallo dames!!!

Dankjullie wel voor de felicitaties! Gelukkig dat je weer een beetje hoop geeft Bieb!!
Hoe staat het bij jou?? al ongi??? ik hoop van niet!!!!!!!!!!!
Kun je het nog een beetje aan met de spanningen???

@linda: hoe is het met jou? Jij bent weer begonnen met clomid toch???? Wanneer is je NOD?

@maggy: hoe is het meid? Lang niet gehoord. Gaat alles okay????

Hier kan ik het allemaal nog niet goed beseffen...heb nog niet echt het gevoel dat het nu echt raak is...mss omdat ik in al die tijd al zo vaak te kampen heb gehad met teleurstellingen....ik weet het niet??? hoop dat het wel snel komt!! Ik ben natuurlijk ontzettend blij! Maar nog een beetje bang! het is ook nog maar 5 weken he? Maar alles komt goed! 4 nov. de eerste echo en dan ben ik ruim 8 weken...ben benieuwd!

Voor jullie dames: kop op! ik weet dat het echt heel moeilijk is om elke keer de draad weer op te pakken. Ik had altijd het gevoel dat ik geen andere keus had...ging dan ook allerlei dingen verzinnen als bezigheidstherapie....alles om de spanningen een beetje te drukken zeg maar. Ik ga bijvoorbeeld vandaag onze slaapkamer een nieuw kleurtje geven...ook leuk!

Tot snel!!!!

xxx

Terug
Bovenaan