Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

Sporty, kan me voorstellen dat je t nog niet echt gelooft, maar t is echt zo. Je wordt mama!!!

Hier ongi geworden vandaag. Balen, heb gelijk een vervolgafspraak bij gyn gemaakt, volgende week vrijdag. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren....

Sporty wat verschrikkelijk gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!EINDELIJK goed nieuws voor je!!!*traantje van geluk over wangen loop*eindelijk eindelijk eindelijk!! het is je van harte gegund meis!!!

*****GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!******

Hier mag ik morgen (zondag) weer even visite in het zh afleggen voor controle groei eicel.Het is allemaal onzettend traag gegaan deze keer en heb toch het idee dat mijn "hoofd"dat doet.Toch de laatste behandeling OI,en toch weer die spanning van mag het nu hier ook eens aub?

Ben hier heel erg druk geweest in het rond het huis etc dus weinig online geweest.sorry dus voor de late reactie.

Maar Sporty,dat jij het nu voor elkaar hebt geeft wel weer hoop!!!!!

We gaan elkaar spreken en veel succes allemaal

XXX maggy

Hallo Dames!

Maggy wat fijn om weer wat van je te horen...ja af en toe ben je druk met andere dingen en dan komt het er neit van he? Begrijpelijk!
Denk je echt dat het in je hoofd zit meid? Kun je niet je rust nemen? Dat had ik ook wel eens dat het echt niet lukte! Maar geloof me, er komt een tijd dat je wel alles op een rijtje krijgt en er weer positief tegenaan gaat! Komt goed!

Linda: hoe sta jij nu?

Bieb: balen dat je ongestellie bent geworden zeg!!!!! En nu??? JIj had toch ook clomid of ben ik nu in de war?

Hier is alles goed....ouders en schoonfamilie weten het, mijn moeder zag het nl aan mijn gezicht (????)...ja toen kon ik niet meer stilhouden dat snappen jullie vast wel.
Maar het blijft allemaal nog een beetje eng! Begin het steeds meer te beseffen dat is wel leuk.

Mijn beste vriendin heeft endometriose en zij kwam me vrijdag vertellen dat ze in verwachting is van een tweeling! Dus dames echt, er is hoop! En uiteindelijk komt alles goed!

Succes allemaal en tot snel!

XXXXXXXXX

Hoi meiden,

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.
Best spannend weer!
Ik had de eerste keer 50mg clomid en nu 100mg geslikt. Met de inwendige echo heeft de assistent gynaecoloog gekeken of ik een eisprong heb gehad of nog ga krijgen.
Er zat 1 eitje die 20mm is, ik moet nu 27 oktober bloed prikken en 28 oktober uitslag om te kijken of mijn eitje inderdaad gesprongen is.
Als dat eitje inderdaad gesprongen is, dan heb ik alvast een recept meegekregen voor nieuwe clomid, zodat ik maximaal zes keer, dus half jaar vooruit kan!!
Dus ben benieuwd en straks weer afwachten. Ook ga ze als tip, dan vanaf cyclusdag 10 tot en met ongeveer 21, om de dag te klussen!
Dus goed het advies opvolgen en nu deze aankomende week aan de klus, want zit op dag 12 nu.

Hoe is het met iedereen verder?

Groetjes van Patries.

Hier ben ik weer eens.

Ben gister bij gyn geweest voor vervolg, en ik krijg dus een kijkoperatie, dinsdag al, slik Op eigen verzoek zo snel, heb ik t maar gehad. Moest nl bellen als ik ongi was geweest,operatie moet nl dan in bepaalde periode gebeuren. Dus ik zei dat ik net ongi was geweest, en kan dus dinsdag terecht. Had t daarna toch wel ef moeilijk, het wordt nu nog echter zeg maar. Mijn moeder gebeld en even flink gejankt.

Denk gewoon dat ze wat erstigs vinden ofzo

Sporty, ik slikte dus geen chlomid, maar moest dus 6 maanden lang spoelen omdat baarmoederslijm te zuur was. Nu willen ze kijkoperatie doen omdat ik altijd buikpijn heb bij ongi en al een keer een bbz heb gehad.

spannend dus weer

wordt vervolgd....

Hey lieverds,

Ben vandaag ongi geworden .Baal gewoon verschrikkelijk omdat ik nu toch echt aan de IVF zal moeten.Zit er gewoon ff helemaal doorheen.pffffffffffffffffffffft ben een zeikwijf...

Ik weet wat ik wil,maar vanavond hebben we een groot feest en heb er dus ff helemaal geen zin in.Hubby snapt me wel,maar heeft ook zoiets van je wist toch dat de kans klein was.

Nu hebben we over een paar weken het IVF intake gesprek en dan volgen er nog voorlichtings avonden etc.Straks ga ik even op freya kijken,hoe dat n u precies zit met IVF,dat heb ik tot nu toe allemaal even laten waaien gewoon omdat ik heel stiekum beetje hoopte weer op goed nieuws.

Ik ben al een hele poos gestopt met roken nu,maar heb nu zo'n zin in een peukie.

Zonnetje schijnt,ga me was ophangen.

XXX Maggy

quote: maggyH reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2008 13:02:04'));

Hey meiden!!!

Hier ben ik weer!

Oh maggy wat balen zeg!!!! maar je bent absoluut geen zeikwijf hoor!!! is niks gek dat je er doorheen zit! Ook al weet je dat de kans klein was, toch blijf je altijd hoop houden dat er een wonder gebeurt!! Snap het helemaal! Ik leef met je mee meid.
Ben je nog naar dat feest gegaan? Moeilijk is dat dan he? iedereen zit daar maar vrolijjk te doen en jij voelt je zo mega klote! Hou je me op de hoogte????

Patje: en? was je eitje gesprongen? Bij mij is het ook zo gegaan! 6 maanden moesten we het zelf doen zeg maar (sowieso maar je begrijpt me wel hahahaha) en daarvan was het de 4e maand raak. Dus jij hebt nu net zoveel kans als een ander als ik het goed begrijp!!! mooi!!!

Bieb en linda: hoe staat het nu bij jullie???

sorry trouwens voor late reactie maar pc had kuren en had het ontzettend druk op mijn werk dus kon daar ook niet ff een berichtje typen...

XXX

sporty77,

Helaas bloeduitslag was niet goed, heb waarschijnlijk geen eisprong gehad.
Ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest. Heb weer een echo gehad het eitje zat er nog en nu 21mm, nog niet gesprongen,. Baarmoederslijmvlies zag er goed uit.
Ik moet nu twee weken wachten en als de menstruatie dan niet spontaan komt, heb ik geen eisprong gehad en moet ik met provera beginnen, menstruatie opwekken en dan opnieuw 100mg clomid.
Omdat de clomid wel iets gedaan heeft, maar alleen het eitje niet gesprongen is, moet ik misschien eerst aan de medicijnen wennen!!
Nu dus even afwachten.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan