<p>Dag allemaal,</p><p>Sinds de bevalling en het moederschap ben ik veranderd. Na de kraamweek heb ik erg veel pijn gehad, wekenlang, waardoor ik niet lekker in mijn vel zat en niet meer vrolijk was. Toen mijn zoontje zijn eerste sprongetje kreeg sliep ik ook amper meer. Mijn partner is enorm gaan snurken waardoor ik wekenlang op 4 uur slaap per nacht heb geleefd en daarbij ook nog moest werken. Het is niet zo dat ik nooit meer vrolijk of blij ben. Maar mijn partner verwijt mij dat ik geirriteerd en boos overkom, terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel op dat moment. Dit zegt hij zo vaak dat ik daar erg onzeker van word en stil. Ik ben ook al zolang niet de deur uit geweest dat ik me steeds minder mezelf voel en neerslachtiger word. Ik geniet nog steeds volop van het moederschap maar ik word er zo wanhopig van dat er van mij word verwacht dat ik vrolijk en mezelf ben na 3,5 uur slaap. Dit zorgt voor veel spanning tussen mij en mijn partner en ik voel me gewoon niet happy. Daarbij ool veel ziekte in de familie. Ben ik nu zo onredelijk, ondankbaar etcetera? Ziin er hier vrouwen die wel gewoon kunnen functionaries op zo weinig slaap? Mijn partner snapt het allemaal niet en wil zijn vrolijke lieve vriendin terug. Ik heb er even de kracht niet voor..</p>