Ben mezelf niet

@gebruiker, dankjewel voor je tips en fijn te horen dat je het ook zo hebt gevoeld. Met borstvoeding is het lastig hem een voeding te laten overnemen. Ik denk er wel over na 1 nachtvoeding af te bouwen zodat mijn vriend dan de fles kan geven. Ben een beetje bang dat dut invloed heeft op mijn productie. 
@hopsakee
Mm ja, dat kunnen we proberen. Ik heb een cosleeper ledikant aan mijn kant van het bed. Mijn partner is een paar keer, heel lief, aan mijn kant gaan liggen zodat ik niet telkens wakker hoefde te worden. Hij slaapt echter overal doorheen, zelfs hard gehuil. Tegen de tijd dat hij echt wakker is ben ik dat ook en kom ik ook niet meer in slaap. Daarom kreeg ik zoiets van, ik doe het wel zelf, dit heeft geen zin en is nog veel vermoeiender. Ik maak hem dan wakker, zeg dat de baby huilt, om vervolgens te wachten zodat hij niet weer in slaap valt. En dan moet ik hem nog 2 keer wakker maken. Hieruit zijn ook irritaties ontstaan. Dit is denk ik ook wel een beetje mijn eigen schuld; toen mijn vriend weer ging werken wilde ik hem echt zijn slaap gunnen. Hij heeft een zware baan. Ik reageerde dus op elk kikje van de baby zodat hij niet wakker zou worden. Dus onbewust denkt zijn brein, ... regelt het wel. Ik heb gegoogled op postnatale depletie en herken zooo veel. Denk dat ik toen veel te veel op mijn vork heb genomen.

Terug
Bovenaan