Ben weer terug....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik geloof dat ik er weer klaar voor ben om hier te schrijven..
Ik was 8 weken zwanger, maar heb helaas vorig weekend een miskraam gehad.
Vind het nog steeds wel verdrietig met sommige dingen, maar heb me er wel een beetje bij neergelegd dat het een heleboel mensen overkomt.

Dus nu gaan we weer verder met ronde 15.. Jammer dat het zo lang duurt allemaal, maar daar kunnen heel wat meiden hier over mee praten.. Ik hoop dat ik nu ook een beetje een normale cyclus krijg en niet weer van 6 of 8 of zelfs 12 weken... Maar tis nu eerst maar ff wachten tot de volgende ongi en dan kunnen we weer "serieus" gaan klussen.. Weer die spanning dus..

Ik wens jullie allemaal succes en hoop dat we snel zwanger zullen worden!!

Liefs Anne!

He Anne,

Sorry te horen dat ook jij een miskraam gehad hebt. Veel sterkte met de verwerking gewenst (we zijn er om je hart tegen te luchten, dus hou je vooral niet in).

En natuurlijk duim ik ook voor jou en alle andere meiden dat het snel weer raak mag zijn.

groetjes,
Dion

Hee Dion,

Dank je!
Hoe is het met jou? Dacht dat ik jou ook kort op het december forum heb gezien..?

Gr. Anne

Hoi Anne,

Wat jammer dat het met 8 weken toch nog mis is gegaan. Ik wens je veel sterkte met het wachten en hopelijk zal er snel weer een wondertje op komt zijn.

Groetjes,

Sara

Lieve Euhm,

Heel veel sterkte ik weet precies wat je mee maakt ik heb een MK gehad met 13 weken op 26 maart 2007.
Wij moesten eigenlijk ook een menstruatie afwachten alleen is dat wel erg moeilijk als je al dat leuke klussen gewend ben hahaha.
Maar hou echt moet want ik heb vandaag postief getest.
Ik heb geen idee hoe het verder moet en ik weet ook niet hoever ik ben maar ga dinsdag wel de gyn. bellen en hij zal daar vast wel achter komen.
Ik moet zeggen het neemt de pijn niet helemaal weg maar het maakt het stukken verdraagzamer.
Dus heel veel sterkte en succes!!!!!

Liefs Francis

quote: tijgetje50 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2007 21:49:03'));

Lieve Euhm,

Heel veel sterkte ik weet precies wat je mee maakt ik heb een MK gehad met 13 weken op 26 maart 2007.
Wij moesten eigenlijk ook een menstruatie afwachten alleen is dat wel erg moeilijk als je al dat leuke klussen gewend ben hahaha.
Maar hou echt moet want ik heb vandaag postief getest.
Ik heb geen idee hoe het verder moet en ik weet ook niet hoever ik ben maar ga dinsdag wel de gyn. bellen en hij zal daar vast wel achter komen.
Ik moet zeggen het neemt de pijn niet helemaal weg maar het maakt het stukken verdraagzamer.
Dus heel veel sterkte en succes!!!!!

Liefs Francis
http://ncban.9maand.com/72611

hee....
Anne? Ik was wel heel verbaasd om jou hier weer tegen te komen.
Goh... wat ontzettend naar allemaal, zeg!
Ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelt.
Heel veel sterkte, meid!
groetjes, Lieke

Hey Euhm.

Ik hoop dat het jullie snel weer lukt om zwanger te zijn.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan