Hoi,
Nou ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, alles was weg, mn baarmoeder was helemaal schoon..! Wel "fijn" dat dat zo is, dan kunnen we weer verder..
Voor mij is zal dat dan ook mijn tweede zwangerschap worden.. Je vergeet dat waarschijnlijk niet meer, uit alle verhalen te horen.. Het voelde toch al als ons kindje!
Bij komt mijn lange cyclus doordat ik geen schildklier heb, als die medicijnen goed zijn dan gaan we kijken hoe lang mn cyclus duurt.. Dus nog ff geen clomid voor mij..De eerste maand waarvan we dachten dat mijn medicijnen goed waren had ik een cyclus van precies 42 dagen, die maand erna was ik zwanger dus .. Ik wacht nu even af wanneer ik weer ongi word en dan gaan we weer verder.. En ik hoop (als ik niet meteen weer zwanger word) dat ik dan een beetje een normalere cyclus heb.. Maar dat is afwachten..
Mijn vriend en ik zijn allebei 25, mn vriend (na ja geregistreerd partner haha..) wordt eind deze maand 26 en ik in november.. Doordat mijn medicijnen veel te hoog waren werd ik bijna niet ongi en zijn we dus een jaar bezig geweest zonder dat ik een eisprong had.. Maar nu dus bij de gyn onder behandeling en een maand later was ik zwanger! We gaan nu op naar ronde 15!
Nou ik ga maar eens naar mijn werk..! Moet ook gebeuren..........
Liefs Anne!