Ben weer terug....

Hee meiden,

Het is dus niet goed gegaan met de echo vandaag (zie ook mijn eigen topic).
Uithuilen en opnieuw beginnen (tenminste als ik uiteindelijk toch weer "leeg" ben van binnen).

groetjes,
Dion  

Hoi Euhm

Ik lees jouw verhaal en het eerste wat in mij op kwam was dat mensen met een hele lange cyclus altijd bij een gyn in aanmerking komen voor medicijnen die de eisprong regelmatig opwekt zodat jouw cyclus geen  8 weken hoeft te duren.  Bij cycli die zolang duren is je kans zo klein dat je zwanger raakt dat mensen daar dus wel degelijk hulp bij krijgen. Toen ik hier op het forum zat (heb nu zelf een dochter en een zoon na 4 miskramen) heb ik heel veel mensen met medicijnen (Chlomid) zwanger zien worden in een hele korte periode (vaak maar 3 maanden) en die waren net als jij dan al maanden beziggeweest!
Wellicht kun je er iets mee zou   je eens moeten vragen maar ik weet nog dat mensen die langer dan een jaar bezig zijn, of een hele lange cyclus hebben en die 37 jaar zijn en een half jaar bezig zijn mogen zich melden hoor bij hun arts!

Sterkte
Lies

hoi lieve anne

Helemaal niet gek hoor dat je er tegen gepraat heb. Het is een kindje van jullie geweest en dat zal het ook altijd blijven.
Hoe kort ook de zwangerschap heeft geduurd. Voor mij bestond en bestaat dit kindje ook nog steeds en mocht ik wel weer zwanger raken dan zal dat mijn 2e zwangerschap worden en dan hopelijk ons 1e levende kindje. Maar deze knorrie (zoals we de kleine noemde, omdat mijn darmen zo borrelde) zal ik nooit vergeten!!
De gynecoloog heeft tegen mij niets gezegd over een maandje of zo wachten maar toen ik 6 weken na de curretage bij hem kwam was ik ook net 2 dagen daarvoor ongi geworden en hij zei dat alles er goed uit zag.
Wel was die ongi hefiger dan normaal maar volgens de gynocoloog kwam dat wel vaker voor.
In die tussentijd hebben mijn man en ik gewoon geklust hihi en we zien wel wanneer het weer lukt. Maar toch merk ik dat ik er nu veel meer mee bezig ben dan voor mijn zwangerschap. Toen had ik meer zo iets van: we zien het wel. maar dat ging ook eigenlijk heel erg snel. Ik was in augustus gestopt met de pil en in december was ik zwanger. Ik hoop dat het deze keer gelukt is. maar dat moet ik afwachten tot 6 mei, zou dan ongi moeten worden maar hoop het natuurlijk niet.
En ik heb ook al gekeken als ik zwanger zou zijn wanneer ik dan uitgerekend zou zijn: dat is op de verjaardag van mijn man (13 jan). Zou een mooi kado zijn toch?
Ik hoop dat de uitslag van de gynecoloog bij jou goed zal zijn
Hoe lang waren jullie al bezig met klussen? En hoe oud ben jij en je partner?
Ik ben 26 27 in aug en mijn man is 27

Liefs Danielle

Hoi,

Nou ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, alles was weg, mn baarmoeder was helemaal schoon..! Wel "fijn" dat dat zo is, dan kunnen we weer verder..

Voor mij is zal dat dan ook mijn tweede zwangerschap worden.. Je vergeet dat waarschijnlijk niet meer, uit alle verhalen te horen.. Het voelde toch al als ons kindje!

Bij komt mijn lange cyclus doordat ik geen schildklier heb, als die medicijnen goed zijn dan gaan we kijken hoe lang mn cyclus duurt.. Dus nog ff geen clomid voor mij..De eerste maand waarvan we dachten dat mijn medicijnen goed waren had ik een cyclus van precies 42 dagen, die maand erna was ik zwanger dus .. Ik wacht nu even af wanneer ik weer ongi word en dan gaan we weer verder.. En ik hoop (als ik niet meteen weer zwanger word) dat ik dan een beetje een normalere cyclus heb.. Maar dat is afwachten..

Mijn vriend en ik zijn allebei 25, mn vriend (na ja geregistreerd partner haha..) wordt eind deze maand 26 en ik in november.. Doordat mijn medicijnen veel te hoog waren werd ik bijna niet ongi en zijn we dus een jaar bezig geweest zonder dat ik een eisprong had.. Maar nu dus bij de gyn onder behandeling en een maand later was ik zwanger! We gaan nu op naar ronde 15!

Nou ik ga maar eens naar mijn werk..! Moet ook gebeuren..........
Liefs Anne!

lieve anne

wat fijn dat alles schoon is. nou ja fijn het is natuurlijk ook wel een dubbel gevoel. aan de ene kant verdriet omdat je graag wilde dat er nog jullie kindje zat maar aan de andere kant ook opluchting dat je weet dat een volgende zwangerschap wel weer zou kunnen. Wel fijn dat je onder de behandeling van de gynecoloog blijft. Ik hoop dat je snel zwanger  wordt.   Hoop blijven houden en niet te gespannen zijn. dat hou ik mezelf ook vor maar het werk niet altijd haha

Jij en je man zijn dus van bijna dezelfde leeftijd als mijn man en ik. leuk
Wat voor werk doe je dan: ik werk zelf in de kinderopvang in zwolle en mijn man is automonteur in kampen. zelf wonen we in een dorp vlakbij: Wezep

Ik zou het leuk vinden als we zo contact kunnen houden. zitten toch een beetje in het zelfde sschuitje, als jij dat tenminste ook leuk vind

Liefs Danielle

Nou Danielle, zit niet zo ver van je af.. Meppel om precies te zijn..
Wezep ken ik ook, heb een tijd in 't Harde gewerkt dus reed er elke dag langs.
Wat grappig! Vind het ook leuk om contact te houden!

Hoe is het nu met jou?

Liefs Anne!

he anne

haha das inderdaad dichtbij. Ik woon nu al weer 2 jaar in Wezep. mijn man (toen nog vriend) woont al zijn hele leven in Wezep en mij maakte het eigenlijk niet uit maar ik woonde. Vond het  ook wel een fijn idee zo vlakbij Zwolle en Kampen maar dan toch rustig wonen

Met mij gaat het nu wel goed. De miskraam heb ik een plekje gegeven maar soms blijft het toch wel moeilijk. Zo kreeg ik van een 2 jarig kindje die bij mij op de groep van het kdv zit de vraag (2 weken naar de miskraam) : "heb jij een baby in je buik"?
 Ja wat moet je dan zeggen? Ik heb maar nee gezegd omdat ik hem nog te jong vond voor zulke zaken maar dat deed me best wel pijn

Ik zou nu morgen (zondag) ongi moeten worden, als ik tenminste ervan uit gaat dat ik een cyclus heb van 28 dgn net als voor de miskraam. Soms het idee dat ik het nog niet moet worden maar soms ook weer wel, want ik heb wel wat meer afscheiding
maar ja ik wacht het wel af, als ik dat tenminste kan haha. het liefst
elke x naar de wc om te kijken, hoe bedoel je jezelf gek maken. Vrouwen zijn maar rare wezens haha

Maar hoe gaat het nu met jou? kunnen jij en je partner ( of het je liever dat ik je man zegt) er goed over praten en hoe ervaardt hij het dat jij een miskraam heb gehad?

Liefs Danielle

hoi anne

hoe is het met jou? weet je al wanneer je de volgende nod heb?
Ik zou op zondag 6 mei ongi moeten worden. maar vrijdag had ik het idee al dat ik het moest worden balen natuurlijk!!
Ik ging die vrijdag ook stappen met collega's (niet gedronken natuurlijk: je weet maar nooit) en toen  zag ik dat ik bloed verloor dus een tampon ingedaan. toen ik deze 's avonds uitdeed zat er wat bloed op dus ik ging ervan uit dat ik ongi was geworden. Zaterdag zette het niet echt door en zondag ochtend ook niet. Maar ik dacht miss duurt het even. Die avond hebben mijn man en ik seks gehad en toen ik naar de wc ging had ik weer wat bruin bloedverlies en dit is nu nog steeds zo. Maar het is heel weinig en donkerbruin, ruikt ook niet echt als ongi sorry is niet echt smakelijk
Het is niet zo dat ik het met een inlegkruisje afkan maar een maandverband is ook weer te veel. Maar ik durf geen test te doen want miss gaat het wel weer mis en nu kan ik nog denken dat mijn menstruatie op gang moet komen en dat het nu wat langer duurt. Is op zich best logisch zo na de miskraam. OWWW ik maak mezelf echt gek soms maar ik heb wel besloten dat als ik zaterdag het nog niet echt ben dat ik dan een test gaat doen........

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan