Ben weer terug....

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2007 15:08:10'));

Ja er zijn echt wel veel mensen die dit meemaken. Maar je verdiept je er pas echt in als het je overkomt, dat is ook logisch natuurlijk. Ze zeggen vaak dat je na een miskraam, sneller zwanger wordt.......... hopelijk is dat voor jou ook het geval en dat het dan goed mag gaan.

liefs talke

Hallo
Is dat echt zo dat je sneller zwanger raakt na een mk? Oh laat dat zo zijn want dat geeft mij na deze ellendige maand wel weer een beetje hoop!
Liefs

hoi anne

nou helaas zijn de Rd bij mij nu ook gekomen. Op zondag wat licht bruin verlies en dat ging eigenlijk maar steeds door
Gister werd het al wat meer en vanochtend zoals altijd met een ongi.
Dus weer op naar de volgende ronde

Ik heb al even niets van je gehoord, gaat het goed met je?
Liefs Danielle

Hee Danielle!

Ben er weer! Heb t beetje druk gehad van de week.. Bijna elke avodn weg en dan kom ik er niet aan toe hier te schrijven.. ;-)

Balen dat de RD weer zijn gekomen bij je! Dus weer naar de volgende ronde.. Toch elke keer weer een beetje een teleurstelling he!

Met mij gaat het wel goed! Raar idee dat het morgen moederdag is.. Mara goed dat vind ik niet zo erg, baal er wel van dat we anders aankomende week 13 weken zwanger waren geweest en het van de daken hadden kunnen schreeuwen.. Helaas dat is nu niet het geval. Ik heb het wel steeds meer een plekje kunnen geven..
Ik denk dat ik volgende weekend nod heb, volgens de gyn moet ik dan wel zo'n beetje ongi worden.. Dus ben benieuwd! We hebben wel lekker relaxt geklust van de week, dus wie weet haha... Maar ik denk het niet..
Na ja daar heb ik me wel bij neergelegd, volgende maand gaan we weer beginnen zeg maar.. Dan zal het wel weer spannender worden allemaal..

Nou moet weer gaan.. Rustig aan!
Liefs Anne

hoi anne

Ja dat druk bezig zijn ken ik, werk, huis familie en dan ook nog bezig zijn met die hele ongi/ zwanger gedoe Ow Ow wij vrouwen hebben het soms maar zwaar hoor haha
nee zonder gekheid, ik hoop dat je ongi dit weekend op gaan komt dan kan je ook weer wat meer rekening houden met wanneer je ei is. Bij mij klopt het nu alleen nog niet. na de curretage duurde het net geen 6 weken (40 dgn)en nu zat ik op 33 dgn, we gaan dus weer richting de 28dgn. Hopelijk is dat volgende maand zo, of juist niet en dat het weg blijft.......
Wel fijn dat je het een plekje heb kunnen geven, en dat je het soms moeilijk heb dat geeft niet dat hoort erbij, zo zouden wij het gaan vertellen op de verjaardag van mijn schoonzus (was toch de hele familie er) maar dat ging helaas ook niet door. Maar je moet door en andere dingen gaan plannen.
De meeste mensen zeggen ook dat je er niet zo bezig mee moet zijn, maar dat is wel moeilijk, ik weet nu hoe het voelt om zwanger te zijn (ook al was dat maar kort) en dat zou ik nu weer graag zijn, of ze zeggen; je bent nog zo jong, nou en dit kleintje was zeer welkom em kan niet vervangen worden door een ander kindje. Ze bedoelen het allemaal wel goed maar soms kan ik dat niet zo goed hebben, herkent jij dit?
Ik ga zo maar weer ff slapen morgen weer vroeg op
Alvast weltrusten

Liefs Danielle

Hoi dames,

Daar ben ik weer even.
Ik wil jullie even een tip geven ga niet gelijk testen als je overtijd ben.
Want ik teste positief en dat kwam omdat nog niet alle hormonen uit mijn lichaam waren.
Dus ik was voorzichtig blij met achteraf niets.
Heel veel succes en heel veel sterkte nog.

groetjes Francis  

Terug
Bovenaan