benieuwd hoe lang jullie al bezig zijn

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden,

Ik ben gewoon eens benieuwd hoe lang jullie al bezig zijn met proberen zwanger te worden!
Zelf ben ik in april met de pil gestopt, en inmiddels zijn we in ronde 7 voor ons eerste kindje.
Ik had het nooit van mezelf verwacht dat ik het zou doen, maar we zijn deze maand voor het eerst begonnen om echt om de dag te vrijen... hopen dat het resultaat heeft! Je leest hier vanalles over ovulatietesten, temperaturen enzo, maar ik dacht altijd dat ik dat nooit zou gaan doen. Nu dus toch daarin een eerste stapje gezet...

hey hey

ik ben in mrt 06 gestopt met de pil! maar ik ben in de tijd maart t/m 31 okt maar 2 keer uit mezelf ongi geworden!! vandaar dat ik   nu bij de gyn loop!!! ik heb pcos!! moet nu w8 tot de 13e dan is me nod!!

kus kus

Hoi GS

Ik ben in mei 2005 gestopt met de pil. In september 2005 zijn we getrouwd en daarna zijn we langzamerhand begonnen voor ons 1e kindje. De laatste maanden zijn we echt om de dag bijna aan het klussen. Maar ja, we zijn al wel een poos bezig. Volgens mij al ronde 10 of 11. We zijn op aanraden van de ha deze week begonnen met temperaturen.

Groeten Westie

hoi GS,

Ik ben eind juni gestopt met de pil.
We zitten nu in ronde 6! voor ons eerste kindje!!

Succes!

Liefs annie1

Hoi, ik ben pas sinds oktober 06 gestopt met de pil.
We zitten nu in ronde 2 voor een derde kindje.
Mijn NOD is 16 dec.

Spannend...............

Hallo,

Ik zit in ronde 3 voor ons eerste kindje.
2 januari is mijn NOD.

Lfs Niek

hoi hoi

ik zit in ronde 8 en we zijn met kindje 4 bezig

hoi hoi
Ook wij zijn in april gestopt met de pil en ben nu ongi om de   zeven of
acht weken.... errug handig dus! zijn nu ongeveer een week of 10 aan het temperaturen dus hoop dat er iets uit zal komen.
succes voor allemaal!

Terug
Bovenaan