benieuwd hoe lang jullie al bezig zijn

hallo

ik ben esther, 24 jaar en in maart 2005 gestopt met de pil.
ik zit in ronde 17 nu want mijn cyclussen zijn erg lang.
1,5 maand voor het eerst naar de gyn geweest. want tempen, op tijd klussen, en ovulatietesten mochten niet baten.
mijn vriends zaadjes zijn gekontroleerd en ze zijn matig, maar goed genoeg om me te kunnen bevruchten.
helaas werk ik 65 uur per week in mijn eigen 1mans kinderdagverblijfje dus heb geen tijd om naar de gyn te gaan.
maar het komt wanneer het komt roepen we maar!
stiekum wel eens vervelend als al die meiden hier zwanger worden maar aan de andere kant ist hier ook wel gezellig haha.

tot gauw, liefs esther

Hoi allemaal,

Ik ben Nathalie, 31. Moeder van een  zoon  (3,5 jaar).

Wij zijn sinds juni 06 weer aan het proberen. Het was meteen raak, maar helaas met 9 weken een miskraam. Nu zitten we in ronde 4 als je de 2 'verloren' maanden niet meerekend.

Ik hoop op een heeel leuk kerstcadeautje ;-)

Ook ik begin nu te overwegen om een ovulatietest te gaan proberen (zag ergens zoiets staan) terwijl ik dat nooit had verwacht dit te gaan proberen, maar de afgelopen maanden heb ik mijn periodes bijgehouden en is niet echt superregelmatig, dus het blijft altijd weer gissen. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik binnen no-time zwanger.

Succes allemaal en veel geluk met klussen op schema.

Liefs, Nathalie

Hallo,

Ik ben 35 jaar, heb een zoontje van 3.5 jaar en nog een zoontje van bijna 2 (dit weekend jarig). Wij zijn in september begonnen en we zitten nu in ronde 3. We klussen om de dag. Ik heb nu mijn NOD rond de 18e Dec. Spannend.

Groetjes,
Liene

Ha GS,

Ik ben er eigenlijk maar blij mee, ik probeer het ook wel echt eigenlijk, om ergens anders mee bezig te zijn. En je gaat het ook minder verwachten. De eerste paar maanden denk je: nou ja, gelijk zwanger zal ook wel niet gebeuren. Maar als er na 3 maanden nog niets gebeurt ga je toch een soort aan jezelf twijfelen (ik tenminste wel). En  in ronde  6  verwachtte ik eigenlijk al niet eens meer echt dat ik zwanger zou zijn. Al blijft de laatste week elke keer weer lastig en balen we er wel weer van. Het is niet echt dat we er minder van balen maar meer op een andere manier.

Wij hebben nu iets bedacht, dat als we in deze ronde nog niet zwanger zijn, dat we allebei iets leuks groots voor onszelf kopen. En we hebben bedacht dat we, als we volgend jaar april nog niet zwanger zijn (dan zijn we precies een jaar bezig), we in juni niet gaan kamperen maar nog een keer  lekker ver weg gaan. Aan de ene kant een soort troostkadootje maar aan de andere kant ook iets om lekker naar uit te kijken (en het zwanger worden te vergeten). Misschien vinden jullie dat heel stom hoor maar ons helpt het wel.

hoi,

wij zitten nu in ronde 3, 21 december NOD, eerste kindje, dus nog niet zo heel lang.
3x is scheepsrecht he?

xxx

HOI hoi

wij zitten in ronde 4   eerste kindje.

Succes Allemaal!!!    

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan