benieuwd hoe lang jullie al bezig zijn

Hoi meiden,

Ik ben inmiddels de trotse moeder van een zoon van 4 maanden. Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Wij hadden allebei sterk het idee dat er niets mis was en hadden zoiets van: het gaat vanzelf wel een keer lukken. Dat is dus ook gelukt. We waren wel inmiddels naar de huisarts gestapt en zouden op 2 dec. 2005 naar de gyn. moeten. Op de avond van 1 dec. had ik een positieve test in mijn handen! Dat juist nadat we die cyclus slechts 2x hadden geklust!

Zwanger worden is en blijft toch een wonder, waarbij alles precies op het juiste moment goed moet gaan.

Voor de meiden die erover denken om binnenkort naar de HA te stappen. Het is handig om temperatuurstaten te hebben van 3 maanden. Veel huisartsen sturen je n.l. naar huis om 3  cyclussen je temperatuur op te nemen. Hier lezen ze namelijk vanaf of je een eisprong hebt.

Ik wil jullie allen heel veel succes wensen met zwanger worden en hopelijk mogen jullie je snel bij alle zwangere dames aan gaan sluiten!

Groetjes,
mama van Tijs

Ik heb best veel geluk...dat besef ik maar al te goed.
Van onze eerste, een zoon van nu 2 jaar, was ik in de eerste ronde zwanger. Van onze tweede, ben ik nu 7weken en 5 dagen zwanger: de 3e ronde.
Maar goed, het is nog afwachten of het goed gaat, dat blijft ook spannend.
Heel veel succes en geluk meiden!

Hey meiden,
Ik ben in maart 06 gestopt met de pil. En zijn nu in ronde 9 voor een eerste kindje.
We hebben binnen kort een afspraak met een gynocoloog omdat het zaad van mijn vriend niet goed is. Dus even afwachten nog.

Leuk om te lezen hoelang iedereen al bezig is.
Hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.

Liefs Inge

hallo allemaal,

ik zit in ronde twee. voor ons eerste kleine hummel.
heb mijn nod zo rond 22 december.als ik uit ga  van een cyclus van 33 dagen.
dus afwachten maar!!

iedereen succesmet zwanger worden...

xx dagdroomertje

Hallo allemaal,
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, nu in ronde 1 (sept met pil gestopt, vorige maand pas ongesteld geworden....) Als alles nu regelmatiger verloopt is mijn NOD ergens tussen de 19 en 22 dec.

Succes allemaal!

x Fleur

Hoi allemaal,

Wij zitten nu in ronde 7 na mijn bbz in mei. We gaan voor een derde kindje, heb een zoon van 27-12-2000 en een dochter van 24-12-2003. Ik ben 29 jaar.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan