bericht namens aagje

Van aagje begreep ik, dat ik op deze pagina een bericht moest intikken. Op dit moment ligt ze in het ziekenhuis te wachten op de verwijdering van baarmoeder en eierstokken. Helaas is hieraan kanker aangetroffen, tevens uitgezaaid in de borsten. Mogelijk zal zij voorlopig of helemaal geen bericht meer op deze pagina achter kunnen laten.
Groet
zus
 
Wat een enorme klap in je gezicht als je dit te horen krijgt,je hele leven staat op zijn kop,je toekomst dromen/plannen aan scherven.
Wat kun je hier nu op dit moment voor haar neer schrijven.....
Woorden van troost en meeleven zijn standaard maar niet minder gemeend,ik hoop dat jij als zus haar onze berichten wilt laten lezen en voor jullie als mensen die dicht bij haar staan ook alle sterkte en moed die nodig is om dit zo heel erge bericht een plek te kunnen geven.
Heel veel sterkte nu en in de toekomst.
Groeten van Karin
 
Oh nee, wat vreselijk! Ik heb er even geen woorden voor, alleen tranen. Zus, als je dit nog leest wil je haar dan heel veel sterkte wensen. Dat wens ik jou en haar man en de rest van de familie ook toe, mede namens mijn echtgenoot. Voor wat het waard is: we denken aan jullie. Wil je nog eens laten horen hoe het gaat?

Liefs, el
 
Terug
Bovenaan