bericht namens aagje

Ik heb het forum nog even terug zitten lezen,en Aagje heeft een aantal dagen geleden zelf gezegd dat ze bang was dat ze een eierstok of baarmoedervergroting zou hebben...vond dit wel erg frappant,zou ze het op een of andere manier aangevoeld hebben?
En toch heel erg raar(en klote) dat ze er pas zo laat achter is gekomen,het is zelfs al uitgezaaid...Jeetje,heb er nog steeds geen woorden voor.
Het is ook zo raar,want we kennen Aagje eigenlijk helemaal niet,maar toch hebben we dat gevoel. We weten eigenlijk niks van haar,hoe oud ze is,waar ze vandaan komt.
Nou nogmaals heel veel sterkte voor Aagje en haar familie.
Liefs Esther
 
lieve aagje

ook ik weet niet wat ik hier neer moet tikken.
alleen dat ik jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe wens om dit te kunnen verwerken.
en weet dat je er niet alleen voor staat
we denken aan je.

veel liefs jorenda
 
Hoi
Net als de andere meiden ben ik ook diep geschokt, wat een afschuwelijk nieuws.
Heel veel sterkte

Heel veel liefs en vanaf nu brand ik elke dag een kaarsje voor haar herstel.

Jeanette
 
Lieve Aagje en zus van Aagje,

Wat verschrikkelijk! Ik ken jullie niet, maar ik lees jullie berichtje met verbijstering. Ik hoop dat jullie hier een weg in kunnen vinden en dat de zon over een tijdje weer voor jullie gaat schijnen. Ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte en moed toegewenst!

Liefs,
Ongeduldje32
 
Het voelt alsof ik geen lucht meer krijg. Wat een afgrijselijk nieuws. Aagje, ik ben pas een maandje actief op dit forum, heb wel altijd jouw berichtjes gevolgd. En dan nu dít...
Dat is met geen pen te beschrijven.
Jouw (en je naasten) sterkte wensen is hier een understatement. Maar er is niks wat ik verder kan doen.
Daarom: vanuit heel mijn hart wens ik je alle kracht toe die nodig is om hier bovenop te komen.

XXX Daapje
 
Jeetje, ik ben er even stil van. Je leest dan die berichtjes en toen begreep ik dat er iets met Aagje was, maar dit. Ik leef met je mee. Ik wens jou en je partner en rest van de familie veel sterkte toe. We denken aan jullie.

Veel liefs Janna Nienke
 
Jezus wat erg!! Mij lopen ook wel tranen over me wangen!
Zoiets verwacht niemand!
Wij wensen haar heel veel sterkte en liefde toe!
Laat ons snel weten hoe het met haar gaat!
Liefs natje
 
Terug
Bovenaan