bericht namens aagje

Lieve Aagje, zus en familie en vrienden,

Wat een vreselijke nachtmerrrie waarin jullie terechtgekomen zijn. Het kippenvel staat op mijn armen bij het lezen van dit bericht. Mijn schoonzusje heeft precies 3 jaar geleden (toen 27 jaar) hetzelfde bericht gekregen. Haar baarmoeder is toen verwijderd, maar haar eierstokken zijn behouden. Zij had het geluk dat het niet uitgezaaid is en het gaat heel erg goed met haar. Ik hoop met heel mijn hart dat ook jij lichamelijk zo goed mag herstellen van deze kl*te ziekte en dat je samen met al je naasten nog heel lang mag genieten van dit leven. Ik wens jullie alle kracht toe.

Liefs,
Luna

Niet te geloven. Ben je in de bloei van je leven met zulke leuke dingen bezig, krijg je dit voor je kiezen.....

Ik hoop dat het je goed gaat en veel steun krijgt van famillie, vrienden en je man.

Sterkte meid!

Ongelofelijk, oneerlijk er zijn geen woorden voor. Ik kan niks anders zeggen dan heel erg veel sterkte meid en blijf ervoor knokken dat je er zelf weer boven op komt.
We denken aan je en leven met je mee!
Liefs
Lin

lieve Aagje(en zus)
Alles is hierboven al gezegd door alle lieve meiden van het forum...ik heb er ook geen woorden voor. Het is verschrikkelijk oneerlijk! Zo in de bloei van je leven en dan nu dit meemaken...hoe heeft het zover kunnen komen?
Ik vind het inderdaad bewonderingswaardig dat Aagje op dit moment aan ons denkt..Ik wens haar (en natuurlijk haar man en rest van haar familie) heel erg veel kracht toe om deze strijd aan te gaan.Ik hoop echt van harte dat ze wint van deze klote ziekte!
Het zet mij iniedergeval weer erg aan het denken over hoe blij je moet zijn met je gezondheid en je leven...
Heel veel leifs en sterkte Esther

Terug
Bovenaan