bericht namens aagje

o nee, wat is dit onwerkelijk. Dat ze er op dit moment aan denkt om ons hierover in te lichten. Echt eerlijk waar, met tranen prikkelend achter mijn ogen. Ik hoop dat je aan Aagje over kan brengen dat we echt veel aan haar zullen denken. Ik weet niet goed meer wat ik moet zeggen, ik hoop dat zij en ook haar man de nodige steun krijgen.
Van mij ook een heeeeeeele dikke knuffel.
Liefs, Ank
 
lieve Aagje,

Ben erg geschrokken van het bericht en hoop ondanks alles dat je weer beter word voor nu heel veel liefs en sterkte ook aan je man en familie!
Zou ooit nog eens een berichtje van je vernemen ook al zal dat moeilijk voor je zijn.

Sterkte Aagje!!
Liefs Anne
 
Wat afschuwelijk! Ik ben dit berichtje nu al een paar keer begonnen, maar weet gewoon niet wat ik kan zeggen. Zus, zou jij aan Aagje willen doorgeven dat ik voor haar zal duimen. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.

Dikke kus, Kiki

P.S. Wat lief dat ze aan ons gedacht heeft!
 
Hoi zus of Aagje,

Wat een verschrikkelijk bericht is dit heb de tranen in mijn ogen staan, weet niet zo goed wat te schrijven want het lijkt alsof ik de juiste woorden niet kan vinden om je te kunnen troosten en ik vind het inderdaad ontzettend lief dat je aan ons hebt gedacht!

Ik hoop dat je ooit de kracht zult vinden om weer door te kunnen gaan ook al lijkt dat nu niet echt mogelijk, hopelijk hebben je man en jij veel steun aan elkaar, ook die wens ik veel sterkte en ook je familie en vrienden.

Hoop ooit nog eens een berichtje van je te lezen!

Aagje nogmaals heel veel sterkte en beterschap!

liefs Chili xx
 
hoi aagje/zus
de tranen lopen over mijn wangen
het lijkt wel een nare droom.
ik wens jullie allemaal veel sterkte en kracht toe deze komende tijd.
en hoop dat alles een goed eind krijgt.
veel sterkte en ik hou jullie in mijn gedachten.
veel liefs samie
 
Lieve Aagje,

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn medeleven, want ik leef met je mee. En natuurlijk ook met de familie. Ik wil je ook heel erg veel succes wensen.

Liefs,
Pat
 
Terug
Bovenaan