Berichtje voor Berber!

He Berber,

Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten, we zijn het hele weekend weg geweest.
We hebben vrijdag GOED nieuws gehad, we hebben een hartje zien kloppen. De gyn noemde het knipogen, schattig he. Ik had er zelf een redelijk positief gevoel over, maar vond het vrijdag allemaal wel heel erg spannend. Toen hij met het echo apparaat naar binnen ging, dacht ik niks te zien en had ik de hoop eigenlijk al opgegeven. Maar de gyn zei ineens en dat zie je hier een klein mensje knipogen. Nou je begrijpt het wel, tranen bij mij en mijn vriend. Weetje, het voelt nog steeds zo ontzettend onwerkelijk, ik kan het gewoon nog niet geloven. We zijn ontzettend blij met het goede nieuws. A.s vrijdagavond gaan we naar mijn ouders om het nieuws te vertellen.

Hoe is het verder met jou? Ga je deze week weer aan het werk?

Liefs,
Moes

Hallo Moes,

Wat een GEWELDIG GOED NIEUWS!!!!! Echt hartstikke fijn, jullie worden papa en mama. Ik ben echt heel blij voor jullie! Wanneer moet je nu weer naar de gyn of verloskundige?
Hoe ga je het je ouders vertellen? Spannend zeg!

Ik heb nu al 2 late diensten gedraaid en moet zo ook weer aan het werk. Ik werk nu op therapeutische basis en dat is wel heel lekker. Ik kan het nu wat rustig aan doen en kan weg gaan wanneer ik wil. Ik ben wel snel moe, maar verder gaat het goed. Heb sinds ik maandag van mijn laatste hechtingen verlost ben niet meer zo'n last van de wondjes.
We hoeven ook nog maar een weekje te wachten en dan weer naar de gyn...ik ben benieuwd! Ondertussen klussen we gewoon verder, want je weet het nooit. Het zou mooi zijn...

Groetjes Berber

Hallo Berber,

Ja, wat een geweldig nieuws he? Jij schrijft zo mooi: jullie worden papa en mama, gek genoeg realiseer ik me dat nog helemaal niet. Het zal allemaal wel langzaam komen als alles begint te groeien.
Ik hoop echt van hartje dat ik jou binnen niet al te lange tijd ook kan feliciteren. Ik ben reuze benieuwd wat jullie allemaal te horen krijgen volgende week bij de gyn. Hou je me op de hoogte?

Ik ben blij voor je dat het werken weer aardig gaat!

Ik vind het ontzettend spannend om het dit weekend aan mijn ouders te vertellen. Ik wil het alsvolgt doen:
We gaan er vrijdagavond naar toe, meestal drinken we dan met elkaar lekker een wijntje. Ik zal niet afslaan, maar net voor het poosten, zal ik mijn vriend vragen of hij nog even de bij foto bijbestellingen van de vakantie wil pakken. Ik stop de echo dan in die enveloppe en zal die geven. Oh, ik kan echt niet wachten!

Nou Berber, ik zou zeggen niet te veel piekeren voor volgende week en voorzichtig aan met werken!

Groetjes,
Moes

Hoi Moes,

Wat een goed idee zeg! Je ouders zullen dan nog extra verrast worden. Ik ben ook heel benieuwd hoe zij reageren!
Vertellen jullie het de ouders van je vriend dan ook? Of wachten jullie daar nog even mee?

Wij gaan met de pv van mijn werk naar Londen. We vertrekken morgenvroeg in de bus en gaan dan via de calaistunnel. We komen dan 's avonds aan en vertrekken zaterdagavond weer. Het reizen duurt langer dan dat we in Londen zijn, maar ik heb er wel zin in. Gezellig met allemaal meiden en we nemen een wijnvoorraad mee (een voordeel van dat ik nog niet zwanger ben). Ik ben nu druk bezig mijn tas klaar te maken.
Ik ben nog helemaal niet zo met die afspraak bij de gyn bezig, dat zal volgende week wel komen.

Succes met het vertellen van je zwangerschap aan je ouders en dan tot volgende week!!

Groetjes Berber

Hoi Berber,

Hoe is het met je? Was het weekend leuk in Londen? Ook toevallig, mijn broer woont in Londen en hij was toevallig voor zijn werk vorige week in Nederland.

Zoals ik al zei was mijn broer in NL, ik heb hem afgelopen donderdag het grote nieuws verteld en hem tevens gevraagd als getuige. Hij was echt heel erg verrast met alles. Ik vond het ook heel erg bijzonder dat ik hem alles live kon vertellen, is natuurlijk veel leuker dan over de telefoon.

Verder was het bij mijn ouders echt GEWELDIG, ze waren erg emotioneel. Ze hadden het natuurlijk nooit verwacht en we hadden ook wel wat uit te leggen natuurlijk. Mijn ouders dachten nog steeds dat we naar de gyn moesten, dus dit hadden ze nooit echt verwacht. We hebben een leuk en emotioneel weekend gehad.
Gisteren zijn we ook nog naar een trouwlokatie gaan kijken, ik denk dat we wel voor deze lokatie gaan.
Wanneer moeten jullie naar de gyn eigenlijk? Ik zal echt ontzettend voor je duimen.
Voel je je weer helemaal de oude?

Groetjes,
Moes

Hallo Moes,

Fijn dat je ouders en broer zo leuk reageerden, ze hadden dus echt niets in de gaten. Nu kan je er lekker met hun over praten.
En wat leuk dat jullie gaan trouwen. Wanneer gaat dit gebeuren?
Trouwen is echt geweldig, wij zijn in juli 2002 getrouwd. Het is echt de mooiste dag uit mijn leven!

Het was hartstikke leuk in Londen. We zij alleen verdwaald middernacht dat was minder leuk! We hebben verschillende pubs van binnen bekeken. We hebben een heel gezellig weekend gehad!!

Ik voel me op één haar na weer de oude, ben nog wel snel moe na het sporten. We moeten morgen weer na de guneacoloog, ik ben heel benieuwd hoe nu verder.

Gaan jullie trouwens ook sinterklaas vieren? Wij wel en ik ook met mijn collega's.

Groetjes Berber

Hoi Berber,

Ik ben benieuwd hoe het bij de gyn is geweest. Hopelijk was het niet al te zwaar en hebben jullie positief nieuws gehad. Ik ben benieuwd wat de volgende stappen voor jullie zijn. Is je man ook meegegaan naar de gyn? Ik heb echt geduimd voor jullie!

Sinterklaas, normaal vieren we dat altijd met mijn ouders, maar die zitten dan bij mijn broer in Engeland. Waarschijnlijk komen er vrienden eten en doen we met hun wat cadeautjes. Op mijn werk doen we er niks aan en dat vind ik ook niet zo erg.

We hebben besloten om op 13 mei te gaan trouwen in Twello ergens. We komen daar helemaal niet vandaan, maar dat was zo ongeveer nog de enige lokatie waar we zowel kunnen trouwen als kunnen eten en het feest kunnen geven. Het is een heel groot landhuis, waar 25 slaapkamers in zitten, zodat iedereen die wil ook kan blijven slapen. We nodigen alleen de ouders uit, broers en zussen en onze beste vrienden. Geen collega's, buren en kennissen. We komen ongeveer op 56 mensen uit en die zullen ook echt allemaal komen en bijna allemaal blijven slapen. We vinden het ook leuk om de volgende ochtend met z'n allen nog te kunnen ontbijten en dat dan iedereen na de koffie weer vertrekt.

Nou, ik hoor graag van hoe en wat. Ik wens je nog een heel fijn weekend.

Liefs,
Moes

Beste Moes,

Ik zit nu in de nachtdienst en dacht laat ik maar even op het forum kijken.
Wat een leuk plan hebben jullie voor de trouwerij. Dat iedereen kan blijven slapen is erg leuk, dan kan je de volgende morgen gelijk met z'n allen napraten. En mensen hoeven niet een eind te rijden na het feest.
Ik hoop dat het dan mooi weer is, maar dat zal wel in mei. Doe je ook een trouwjurk aan?

We hebben bij de gyneacoloog weer een tegenvaller te horen gekregen. Hij weet nu zeker dat ik PCOS heb en dit kan dus behandeld met Clomid, alleen nu blijkt mijn schildklier ook geen goede werking te hebben. En de gyn wil dat eerst de schildklier wordt behandeld (deze geeft net zoals bij PCOS ook lange onregelmatige cyclussen). Ik moest me nog een keer laten prikken en als het weer foute boel is moet ik naar een endocrinoloog. Deze moet dan eerst onderzoeken wat de oorzaak is enz. en het dan behandelen. Dit kan zo een jaar duren. De gyn maakte nog een klote opmerking dat ik allang nog geen 36 ben, ik baal stevig. Ik heb 1 december een telefonisch consult bij de gyn staan en dan hoor ik hoe nu verder.

Nou ik had zo gehoopt dat ik met die Clomid kon beginnen en dan snel zwanger zou raken, maar ik moet nu nog weer meer geduld hebben!!!

Groetjes Berber

Terug
Bovenaan