ha meiden,
hoe is het met jullie?
Hier gaat het goed, alweer 26 weken vandaag! Iedere dag is weer een dag denk ik maar!
Over 2 weken komt het kamertje. We hebben al een leuk kaartje, maar wil nog naar de 9-mnd beurs en mijn buik laten beschilderen. Als dat nou mooi wordt, wil ik dat misschien wel als kaartje..
oh ja en waarom zou ik eerder willen bevallen, omdat ik toch behoorlijk wat spanning voel en helaas door het verlies van Bas* teveel verhalen te horen heb gekregen waarop het nog mis kan gaan later in de zwangerschap. Dan heb ik liever een ingeleide bevalling rond de 38 weken. Dan weet ik ook dat er mensen bij kunnen zijn die ik vertrouw, qua gyn enz. en dat je niet halverwege de nacht daar aankomt en mensen je verhaal niet kennen of niet willen horen welke wensen ik heb.. Ik heb nl geen idee hoe ik ga reageren. Momenteel ken ik alleen maar een bevalling zonder pijn, zonder levend kind, dus het zal heftig zat worden... met pijn en waarschijnlijk/hopelijk een levend kind...
Dan dus liever maar wat eerder, ook al kan ik ook begrijpen dat mensen ervoor kiezen om te bevallen als het kindje er klaar voor is..
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 26w