Berichtje voor Quint08

Hey Quint!

Wat ontzettend fijn, een goede echo!   Oh, wat zal er een spanning van je af zijn gevallen! Natuurlijk is het geluk pas compleet als je je ukkie in september gezond en wel mag vasthouden, maar voor een eerste echo is het al fijn als het hartje klopt!

Pat, wat leuk om jou hier ook weer te treffen! Je bent alweer lekker over de helft, moet een fijn gevoel zijn!

Enne, hier zijn gisterochtend de rode duiveltjes al gearriveerd, met een hoop kabaal! Au, was weer even vergeten hoe zeer een ongi kan zijn. En vreselijk zere borsten....heb ik nog nooit gehad tijdens mijn menstruatie!? Maar ja, wie weet is dit de eerste dag van een positieve zwangerschap! Was er al niet van uit gegaan dat het de 1e ronde meteen "raak" zou zijn.

Fijn weekend meiden!

He meiden,

Quint... wat fijn dat je een goede echo hebt gehad zeg.  Is toch even weer een geruststelling al zul je pas echt gerustgesteld zijn als alles is goed gegaan natuurlijk.
Verder heb ik nog niks geregeld. Kraamzorg doe ik zo rond de 12 weken en kinderopvang? Heb nog geen idee hoe ik het graag zou willen. Qua werk zal ik denk ik 3 dagen gaan werken en als het financieel mogelijk is, wil mijn vriend ook graag een dag minder werken dus dan zouden wij voor 2 dagen kinderopvang nodig hebben. Mijn vriendin woont vlakbij en zij moet bijna bevallen en zij heeft ook al eens gezegd dat we wel op elkaars kindje zouden kunnen gaan passen, 1 dag in de week. En mijn schoonmoeder zou ook wel een dag willen. Maar misschien is naar een kinderopvang ook wel heel goed. Heb jij al een idee hoe je dat straks wilt gaan doen? Oh Quint heb trouwens op 9 februari de eerste echo. En gaan jullie het nu aan de familie vertellen?

En Nonnon en Saskia... hoe doen jullie dat nu en hoe willen jullie dat eventueel straks gaan doen? En jij dan Patricia.... leuk wat van je te horen. En je bent al weer over de helft. Voel je je nog goed??

Nonnon.... balen dat je ongi bent geworden. Hopelijk volgende maand beter. En ik snap wel hoe je aan Keesje77 komt. Bij dat andere forum scheef een Keesje71 mee, daar verwar je me mee denk ik.. ha ha.

Saskia.... mijn ouders reageerden zo leuk op de chocolaatjes. Ze hadden dus ook helemaal niks door en mijn moeder had wel gezien dat het roze en blauwe chocolaatjes waren en ze had ook wel aan een jongetje en een meisje gedacht maar ze durfde er ook niks over te zeggen omdat het voor ons ook wel pijnlijk kon zijn. Ja die gedachte snap ik ook wel. Maar toen het eenmaal duidelijk was sprongen ze op en kregen we een dikke knuffel en mijn vader begon te huilen... zo blij was ie....

Fijn weekend allemaal.

Gr. Iris

hey meiden,
zit hier met kutgevoel, want   had vanochtend beetje eerst bruin later rood bloed bij t afvegen. nu net al weer2x afgeveegd en weer heel  klein beetje lichtrood....
Ben zo bang!!! Mn vriend was net weg en kan niet eerder hier zijn dan over 1,5uur...  wat zal ik doen meiden?  toch vk bellen?
liefs Sas....  

Heb vk gebeld en met onze geschiedenis konden we direct terecht.
Er was met inwendige echo een vruchtje te zien met kloppend hartje.
Alleen deze was wel erg klein en een trage hartslag...
Volgens de berekening en pos test zou ik morgen 8wk zijn, maar volgens meting 6wk... en dat verschil was wel erg groot... houden rekening met t ergste, maar ze kunnen nog niets met zekerheid zeggen.
Ik mag dinsdag weer langskomen, maar beter is een week te wachten, dan vrijdag om zo beter te kunnen zeggen of het vruchtje is gegroeid.
Pff...afwachten is alles wat we kunnen doen en rustig aan doen...
ik hou jullie op de hoogte.

x Sas.

Oh Saskia, wat erg voor je meid.... vind het zo erg voor je. Hopelijk valt het nog mee en groeit het vruchtje gewoon door. Dat hoop ik echt voor je.
Hoe is het nu met het bloedverlies??
Heel veel sterkte de komende dagen...

Liefs Iris

hi iris,

ja hoop ook zo dat het vruchtje doorgroeit...

Net voor het eerst geen rood/roze meer bij het afvegen, dus dat is wel fijn, maarja gerustgesteld zal ik pas vrijdagochtend zijn.
Thanx voor je berichtje.

x Sas.

Hoi Sas,

Ik vind het heel erg maar weet even niet wat ik moet zeggen, ik kan moeilijk zeggen, meid je hoef je geen zorgen te maken, ik heb dit namelijk  ook weleens meegemaakt.

Ik hoop dat de groei vanaf je ene echo naar andere echo wel gewoon klopt, dan is er niks aan de hand.

Ik ga voor je duimen meid, dat alles gewoon goed zit.

Gr.

Oh Sas, lees net je berichtje................ik duim voor je dat alles goed komt. Het hartje klopt wel en móét gewoon blijven kloppen! Vanaf hier probeer ik je een hoop positieve energie toe te sturen.

En over de vraag hoe we nu de opvang regelen met onze dochter:
Zelf werk ik woe, do en vrijdag. Mijn man werkt 4 dagen van 9 uur , waardoor hij vrijdags vrij is en in totaal geen uren minder werkt. Op woensdagochtend en donderdag gaat onze dochter naar het KDV. We wonen in een klein dorp met een klein KDV en het is er erg gezellig! Ze gaat met veel plezier heen!

Groetjes!

Terug
Bovenaan